HTC U11 Plus ممکن است امسال عرضه شود - تکفارس 
HTC U11 Plus ممکن است امسال عرضه شود - تکفارس 

HTC U11 Plus ممکن است امسال عرضه شود

آریا قدوسی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 21:38
HTC U11 Plus ممکن است امسال عرضه شود - تکفارس 

علیرغم معامله بزرگ HTC و گوگل به ارزش ۱٫۱ میلیارد دلار، ظاهراً این شرکت تایوانی نمی‌­خواهد از رقابت گوشی­‌های پرچمدار کناره­‌گیری کند.

شایعه‌­های اخیر گویای این است که این گوشی (که قبلا با نام Ocean Master شناخته می­‌شد) HTC U11 Plus نام دارد و با توجه به همین، نسخۀ صفحه بزرگ پرچمدار حال حاضر HTC خواهد بود.

طبق گزارشات Frandroid، این گوشی جدید از یک نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۸۸۰ محصول شرکت Japan Display بهره می‌­برد. اینطور به نظر می­‌رسد که مثل Galaxy S8 و LG G6، نسبت طول به عرض ۲:۱ و از نوع باریک دارد.

HTC U11 Plus ممکن است امسال عرضه شود - تکفارس 

منطقی به نظر می­‌رسد که قابلیت بدنه حساس به فشار (که قرار است در Google Pixel 2 وجود داشته باشد) را از HTC U11 به ارث ببرد. اطلاعات درز شده حاکی از وجود پردازندۀ قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835 است. رم از بین ۴ و ۶ گیگابایت، و فضای ذخیره­‌سازی از بین ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت قابل انتخاب است. انتظار می­رود دوربین پشتی همانند HTC U11، دوازده مگاپیکسل و دوربین روبرو ۸ مگاپیکسلی باشند.

دربارۀ طراحی آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما به نظر می­‌رسد ضد آب بوده و شکل و شمایل مشابه U11 با بدنۀ شیشه­‌ای داشته باشد.

مشخصات لو رفته شامل قیمت نمی‌­شوند ولی از آنجایی که اخبار از یک سایت فرانسوی پخش شده است، می­توان حدس زد که به طور جهانی انتشار خواهد یافت.

احتمالاً تا زمان رونمایی Google Pixel 2 یعنی ۴ اکتبر قرار نیست اخبار بیشتری در مورد U11 Plus بشنویم. هنوز نمی‌­دانیم که آیا این یکی از آخرین پرچمدارهای HTC خواهد بود یا خیر اما گمان می‌­رود که دوران این شرکت به پایان خود نزدیک باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید