اندروید اوریو برنامه  Google Alarm Clock  را از کار می اندازد - تکفارس 
اندروید اوریو برنامه  Google Alarm Clock  را از کار می اندازد - تکفارس 

اندروید اوریو برنامه Google Alarm Clock را از کار می اندازد

قربان اسرافیلی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 17:00
اندروید اوریو برنامه  Google Alarm Clock  را از کار می اندازد - تکفارس 

اندروید اوریو، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید است و همیشه در هر نسخه، یک سری مشکلات و باگ‌های نرم افزاری پس از انتشار رسمی یک سیستم عامل وجود دارد که در بروزرسانی های بعدی برطرف می‌گردند.

تعداد قابل توجهی از کاربران گزارش داده‌اند که در برنامه‌ی Google Clock به مشکل برخورده اند. این مسئله به این صورت است، زمانی که یک هشداری را از قبل تعیین می‌کنید، برنامه کرش می کند و آلارمی به کاربر نمی‌دهد. این امر باعث شده که کاربران نسبت به این برنامه بی‌اعتماد شوند و حتی بعضی‌ها چون به روی این ویژگی گوشی خود حساب کرده بودند، باعث شده که صبح‌ها دیر به محل کار خود برسند!.اندروید اوریو برنامه  Google Alarm Clock  را از کار می اندازد - تکفارس 

اگر شما نیز یکی از کاربران اندروید اوریو هستید، ممکن است اطمینان پیدا کنید که آیا برنامه‌ی هشدار ساعت گوشی شما به درستی کار می‌کند یا نه؟!، یک راه آسان برای انجام این کار وجود دارد، شما می توانید با گفتن جمله‌ی : ” OK, Google, set alarm for 1 minute” به دستیار صوتی گوشی خود، منتظر بمانید که این کار را برای شما انجام می‌دهد یانه؟!

اگر این مشکل در گوشی شما نیز وجود داشت، باید یک برنامه‌ی Alarm Clock دیگری را، تا زمانی که این مسئله برطرف شود، نصب کنید و منتظر بمانید تا خود گوگل نیز این مشکل را بپذیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید