احتمال ارائه یک گوشی دیگر در کنار Nokia 2 - تکفارس 
احتمال ارائه یک گوشی دیگر در کنار Nokia 2 - تکفارس 

احتمال ارائه یک گوشی دیگر در کنار Nokia 2

رضا دشتی نژاد
۶ مهر ۱۳۹۶ - 16:28
احتمال ارائه یک گوشی دیگر در کنار Nokia 2 - تکفارس 

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف، به نظر می رسد شرکت HMD قصد دارد علاوه بر تلفن همراه Nokia 2 گوشی هوشمند دیگری را نیز روانه بازار کند. از سوی دیگر اگرچه هفته گذشته تصاویر گوشی Nokia 2 در فضای مجازی منتشر شد، اما تاریخ معرفی رسمی آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گفتنی است دو گوشی هوشمند جدید توسط سازمان های چینی مورد تأیید قرار گرفته است. این دو محصول که با کد های TA-1041 و TA-1042 فهرست شده اند، از فناوری شارژ سریع مشابه آن چه که پیش از این در تلفن همراه Nokia 8 دیده بودیم، بهره می برند.

احتمال ارائه یک گوشی دیگر در کنار Nokia 2 - تکفارس 

البته ممکن است محصولات جدید HMD که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند برخلاف تلفن همراه Nokia 2 گوشی پایین رده و ارزان قیمتی نباشند. علاوه بر آن از آن جایی که هنوز تلفن همراه Nokia 8 به صورت رسمی در بازار کشور چین ارائه نشده است، ممکن است گوشی های TA-1041 و TA-1042 نسخه های مخصوص بازار چین تلفن همراه Nokia 8 باشند.

با این حال برخی خبرگزاری های معتبر همچنان، فرضیه نخست را صحیح تر می دانند و عنوان کرده اند شرکت HMD قصد دارد در آینده نزدیک علاوه بر تلفن همراه Nokia 2 محصول دیگری را نیز به بازار عرضه کند و تلفن های همراه Nokia 9 و Nokia 7 که نسخه ضعیف تر از پرچم دار کنونی این شرکت است، محتمل ترین گزینه ها به شمار می روند.

در نهایت باید گفت با وجود آن که شرکت HMD هنوز نسبت به خبرهای بالا واکنشی نشان نداده است، اما در گزارش های منتشر شده از تاریخ ۵ اکتبر به عنوان روز رونمایی از محصولات جدید این شرکت یاد شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید