امکانات جدید اپلیکیشن تسلا موتورز برای مدل ۳ تسلا - تکفارس 
امکانات جدید اپلیکیشن تسلا موتورز برای مدل ۳ تسلا - تکفارس 

امکانات جدید اپلیکیشن تسلا موتورز برای مدل ۳ تسلا

امیر مدوی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 16:27
امکانات جدید اپلیکیشن تسلا موتورز برای مدل ۳ تسلا - تکفارس 

ماشین مدل ۳ تسلا که وسیله نقلیه ای الکتریکی بوده و کمترین قیمت را بین سری فعلی این ماشین ها دارد، به صورت محدود از جولای امسال  در حال تولید شدن است. در ماه های آتی افراد بیشتری خواهان این خودرو خواهند شد و صاحب های آینده آن، مشتاق استقاده از همه امکاناتی هستند که این ماشین در اختیار آن ها می گذارد.

این دسته افراد قطعا هیجان زده می شوند، زمانی که بشنوند آپدیت جدید نرم افزار اختصاصی Tesla Motors از مدل ۳ پشتیبانی می کند. این برنامه تسلا امکانات مختلفی را در اختیار صاحبان این ماشین ها قرار می دهد؛ مانند توانایی قفل و یا باز کردن خودرو، کنترل سیستم تهویه برای گرم یا خنک کردن ماشین قبل از شروع رانندگی با آن، و در صورت پشتیبانی خودرو از سیستم اتوپایلت، فراخواندن ماشین ها از پارکینگ یا گاراژ.

همچنین این اپلیکیشن برای کاربران امکان چک کردن وضعیت شارژ خودرو، و یا پایان دادن به روند شارژ شدن را از راه دور فراهم می‌کند. همچنین می توان به وسیله آن حرکات یا مکان خودرو را زیر نظر داشت.

در اخبار مرتبط، دیروز به این نکته تیز اشاره شد که تسلا تولید خودرو مدل S 75 را تا پایان این هفته متوقف می کند. این موضوع پشیمانی مدیر عامل تسلا، Elon Musk را درباره نام گذاری مدل ۳ در ابتدای سال به دنبال داشت؛ زیرا فروش مدل S EV مقداری کاهش یافته چرا که مشتریان بر این باور هستند که مدل ۳ نسخه جدید تر این مدل است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید