با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید - تکفارس 
با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید - تکفارس 

با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید

محراب کرامتی
۷ مهر ۱۳۹۶ - 23:49
با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید - تکفارس 

تصور کنید که اسپیکرتان شبیه بالشی باشد که دور گردنتان قرار بگیرد. کمپانی Bose اسم این نوآوری خود را Soundwear Companian Wearable Speaker (اسپیکر همراه پوشیدنی) انتخاب کرده است. این دستگاه توسط بلوتوث به گوشی شما متصل شده و می‌توانید در همه جا از آن استفاده کنید ولی با این تفاوت که آن را مانند شال گردن می پوشید. این دستگاه را می توان با App اندروید و iOS خود هم کنترل کرد.شرکت Bose  می گوید که هدف طراحی این دستگاه این بود که شاید شما بخواهید به موزیک گوش بدهید در حالیکه بتوانید کار های دیگر روزانه خود را انجام دهید و همچنین راحتی ما را بیشتر کند.

با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید - تکفارس 

کمپانی LG نیز دستگاهی مشابه به نام LG Tone Studio طراحی کرده  ولی این مدل قیافه هدست earbud هایی داشت که می توان با آن بصورت خصوصی به موزیک مورد علاقه خود گوش داد. Bose می گوید که این دستگاه  تا سقف ۱۲ ساعت می تواند موزیک پلی کند و توسط Micro USB شارژ می شود. این در حالی است که LG می گوید که هدست خود در حالت اسپیکر تا ۱۶ ساعت کار می کند.

با اسپیکر جدید Bose آشنا شوید - تکفارس 

طراحی این دستگاه تصمیم عجیب و در عین حال جالبی است که در کل برای راحتی برخی کابران انجام گرفته است. به عنوان مثال اگر بخواهید که به موزیک گوش دهید ولی نخواهید که یک سیستم صوتی بزرگ را با خود حمل کنید می توانید این هدست را دور گردنتان بپوشید. البته پخش آهنگ در فضای آزاد می تواند خجالت آور باشد و مردم اطرافتان نخواهند تا به موزیک شما گوش دهند. ولی در موقعیت هایی خاص این دستگاه بسیار مفید خواهد بود. مثلا در هنگام دوچرخه سواری استفاده از هدست و هندزفری خطرناک است ولی با استفاده از Soundwear Companion کمپانی Bose می توانید دوچرخه سواری لذت بخشی را تجربه کنید. در هر صورت انتخاب بر عهده شما است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.