افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 
افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

امین داسنورد
۷ مهر ۱۳۹۶ - 23:47
افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو  در گزارشاتی رسمی لو رفتند.

خانواده‌ی گوشی های Mate 10 شرکت هواوی، مرموز بودن خود را ثابت کرده‌اند؛ تا الان حداقل از سه مدل مختلف  Mate 10, Mate 10 Pro, و Mate 10 Lite چیزهایی به گوشمان خورده است – اما با این‌حال مدل چهارمی هم ممکن است با اسم رمزی Marcel در کار باشد ولی تقریباً چیزی از آن نمی‌دانیم. و چیزی که موضوع را پیچیده‌تر می‌کند،با وجود این که رویداد معرفی این خانواده در تاریخ ۱۶ اکتبر در نظر گرفته شده، احتمال معرفی رسمی گوشی میت ۱۰ لایت از قبل تحت اسمی کاملاً متفاوت است.

و در حالی که این قضایا جای زیادی را برای افشاگری‌های بالقوه‌ی این سری می‌گذارد، هنوز هیچ تصویر درستی از میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو ندیده‌ بودیم، که حالا این تصاویر در اختیارمان قرار دارد. وبسایت فرانسوی Les Numeriques مدعی است که تعدادی از عکس‌های لورفته‌ی رسانه‌ای را از این دو گوشی(که در نظر ما شبیه به اسکرین‌شات‌هایی از یک ویدیوی معرفی هستند) تمام و کمال در کنار مشخصات کلیدی دریافت کرده است.

از لحاظ طراحی، همه‌چیز شباهت زیادی به خبرهای لو رفته‌ی پیشین دارند: گوشی میت ۱۰ دارای صفحه نمایشی بزرگ و ۱۶:۹ خواهد بود که در لبه‌ها  دارای خمیدگی اما بدون گوشه‌های کروی است، در حالی که برادر بزرگ‌ترش دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی باریک‌تری (۱۸:۹) است. در پایین این دو گوشی، ممکن است حسگر اثر انگشت جلویی را در میت ۱۰  یا لوگوی هواوی را در میت ۱۰ پرو ببینید.

افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

در قسمت پشتی قادر به مشاهده‌ی پنل دوربین دوگانه در هر دو گوشی خواهید بود، که مدل میت ۱۰ پرو دارای حسگر اثر انگشتی درست پایین آن است. یکی از ویژگی‌های طراحی که قبلاً ندیده بودیم، قسمت نواری پهن دوربین در مدل پرو، همانند گوشی p10 است. اما لازم به ذکر است که تنها عکسی که از پشت مدل معمولی میت ۱۰ درز شد، احتمال از بدنه‌‌ی پلاستیکی حرارت داده شده و فقدان فلش و فوکوس اتوماتیک لیزری می‌دهد.

افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

هم‌چنین این تصاویر حاکی از مجهز بودن این دو گوشی به پردازنده‌ی Kirin 970 و داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری هستند، در حالی که دوربین‌هایشان دارای دهانه‌‌ی f/1.6 که بزرگ‌ترین دهانه‌ی دوربین گوشی های هوشمند است خواهد بود. هم‌چنین حداقل مدل معمولی میت ۱۰ دارای گواهی‌نامه‌ی IP67 خواهد بود، با این‌حال حدس می‌زنیم که این موضوع در مورد مدل پرو هم صدق کند.

افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

اما به نظر می‌رسد تمرکز اصلی روی هوش مصنوعی باشد با پیام شومی که می‌گوید«یگانگی نزدیک است» در کنار آن وعده‌ی دستیار عکاسی مجهز به هوش مصنوعی و ترجمه‌ی لحظه‌ای با دوربین بدون نیاز به اتصال به اینترنت است.

اما در حالی که این افشاگری کاملاٌ واقعی به نظر می‌رسد باید چند تا از نقاط ضعف آن را هم متذکر شویم: برای نمونه، استفاده‌ از قواعد اشتباه زبان انگلیسی در این خبر در کنار متنی مبهم است. هم‌چنین، یکی از عکس‌ها شامل تصویر زمینه‌ی پیش‌فرض مدل میت ۹ است که بسیار بعید به نظر می‌رسد در معرفی رسمی به کار رفته باشد. با این حال، همه‌ی این‌ها می‌تواند با عکس‌هایی از یک نسخه‌ی ناتمام ویدیوی معرفی توجیح شوند، پس در حال حاضر پیشنهادمان این است که خوش‌بینی کم‌تری درباره‌ی صحت موضوع داشته باشید.

افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس   افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس  افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس   افشای تصاویر منتسب به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید