مشکل  پخش صدا در هنگام مکالمه در آیفون ۸ وآیفون ۸ پلاس - تکفارس 
مشکل  پخش صدا در هنگام مکالمه در آیفون ۸ وآیفون ۸ پلاس - تکفارس 

مشکل پخش صدا در هنگام مکالمه در آیفون ۸ وآیفون ۸ پلاس

قربان اسرافیلی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 16:43
مشکل  پخش صدا در هنگام مکالمه در آیفون ۸ وآیفون ۸ پلاس - تکفارس 

شاید بسیاری از شماها از یاد برده باشید که علت اصلی داشتن یک گوشی هوشمند، زنگ زدن  و صحبت کردن با دیگران است. اگر مشکلی وجود داشته باشد و نتوانید صدای طرف مقابل را در گوشی خود واضح بشنوید، مثل این می ماند که انگار یک باگ در جستجوگر شما اختلال ایجاد کرده است. به نظر می رسد برخی از کاربران آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس گلایه مند هستند که موقع مکالمه، صدای اضافی به گوش می رسد.

 این صدای پارازیت موقعی که از طریق هدفون صحبت می کنید و یا اسپیکر گوشی تان روشن است وجود ندارد بلکه زمانی به گوش می رسد که شما از Facetime استفاده کنید. این نشان دهنده ی این است که مشکل از نرم افزار است نه مشکل یک یا چند کاربر.

 شرکت اپل به کسانی که مشکل صدا دارند توصیه کرده است که گوشی هایشان را تنظیم کارخانه کنند و از بک آپ iCloud استفاده کنند. اما این کار، نتایج متفاوتی در پی داشته است. حتی مدل جایگزین برای برای این دو گوشی  نیز راهگشا نبوده است. خوشبختانه اپل در حال بررسی این مشکل است و به زودی خبرهای خوشی از سوی این شرکت در رفع این مشکل دریافت خواهیم کرد.

صدای پارازیت و اضافی بسیار گسترده است، به طوری که حتی در تماس از طریق  Wifiو یا استفاده از شبکه نسل چهارم نیز این مشکل پا برجاست. اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه شده اید حتما تجربه ی خود را در بخش نظریه ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید