تاریخ انتشار دوربین عکاسی Hero 6 Black - تکفارس 
تاریخ انتشار دوربین عکاسی Hero 6 Black - تکفارس 

تاریخ انتشار دوربین عکاسی Hero 6 Black

محراب کرامتی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 14:18
تاریخ انتشار دوربین عکاسی Hero 6 Black - تکفارس 

کمپانی GoPro در یک ایمیل اعلام کرد که در ۲۸ سپتامبر محصولی جدید را منتشر می کند. به نام این محصول هیچ اشارهای نشد ولی همگان بر این باور اند که

در همان روز Hero 6 با قیمت ۴۹۹$ قابل خرید است و دیگران نیز می توانند آن را سفارش دهند. تعدادی از این مدل دوربین ها به اشتباه چند هفته زودتر در بخش هایی از آمریکا به نمایش گذاشته شدند. همچنین قرار است که اطلاعات بیشتری نیز از دوربین ۳۶۰ درجه GoPro یعنی Fusion و  Karma drone در این مراسم به دست ما برسد.

تاریخ انتشار دوربین عکاسی Hero 6 Black - تکفارس 

Hero 6 Black در مقایسه با سری های قبلی خود تغییر خاصی در شکل ظاهری و طراحی خود نداشته است و به گفته سازندگان تمامی تغییرات آن در داخل دوربین صورت گرفته اند. طراحی آن شبیه به Hero 5 Black است ولی این مدل قادر به فیلم برداری ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰p در ۲۴۰ فریم بر ثانیه است. همچنین سرعت انتقال اطلاعات آن دو برابر شده است. ویژگی های جدید اضافه شده به آن باعث شده اند تا در نور کم عملکرد بهتری داشته باشد و image stabilization آن بهتر شود. همه این قابلیت ها به خاطر پردازنده جدید GoPro یعنی GP1 ایجاد شده اند. هیچ گونه اطلاعات دیگری راجع به این مدل دوربین مطرح نشده است اما طرفداران GoPro همچنان منتظر آخرین مدل دوربین حرفه ای آن هستند.

نظر شما چیه؟ آیا مایل به خرید این دوربین هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید