آندروید ۸,۰ Oreo در Mate 9 - تکفارس 
آندروید ۸,۰ Oreo در Mate 9 - تکفارس 

آندروید ۸,۰ Oreo در Mate 9

امیر مدوی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 21:26
آندروید ۸,۰ Oreo در Mate 9 - تکفارس 

Huawei احتمالا در حال کار بر روی آپدیت جدید میت ۹ می باشد که آن را به آندروید ۸,۰ (Oreo) ارتقاء دهد. این نسخه آندروید در بنچمارک‌های این گوشی توسط سایت Geekbench دیده شده. با وجود برنامه هوآوی برای معرفی میت ۱۰ در تاریخ ۱۶ اکتبر، پیش بینی می شود که از این نسخه اندروید در گوشی پرچم دار جدید هوآوی نیز استفاده شود. میت ۹ در ۹ ژانویه امسال روانه بازار شد؛ این گوشی دارای صفحه نمایش ال سی دی ۵,۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بوده و از چیپست Kirin 960، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

البته هوآوی هنوز تاریخی برای انتشار آپدیت Oreo میت ۹ اعلام نکرده، ولی احتمال این وجود دارد که تاریخ دقیق ماه آینده اعلام شود؛ یعنی زمانی که میت ۱۰ معرفی می شود. ویژگی جدید و بزرگی که در آندروید ۸,۰ در دسترس خواهد بود، قابلیت تصویر-در-تصویر است که به کاربران این اجازه را می دهد که یک ویدئوی لایو را به اطراف صفحه حرکت دهند و حتی جهت گیری آن را از افقی به عمودی تغییر دهند.

از آنجایی که گوشی به مدت ۱۰ ماه است که منتشر شده،‌ وارد جزئیات نمی شویم، ولی نمی توان به این نکته اشاره نکرد که این گوشی در تست های تک-هسته ای و چند-هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز های ۱۸۴۶ و ۶۳۷۹ را کسب کرده است.

آندروید ۸,۰ Oreo در Mate 9 - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.