اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس 
اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس 

اخبار جدید پیرامون Honor 7X

آریا قدوسی
۷ مهر ۱۳۹۶ - 23:51
اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس 

روز قبل Honor تایید کرد که Honor 7X در ۱۱ اکتبر رونمایی می­‌شود و حالا چند خبر جدید از آن انتشار یافته است. یک دوربین دوگانه (به صورت افقی) با فلش LED و حسگر اثر انگشت پشت این گوشی قرار گرفته است. نام برند Honor در زیر حسگر اثر انگشت به چشم می­‌خورد.

اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس ۷X مثل خیلی از گوشی‌های امروزی بازار دارای یک صفحه ۵٫۹۳ اینچی با نسبت ۱۸:۹ است. HiSilicon Kirin 659 64-bit هشت هسته‌­ای وظیفه پردازش این اسمارتفون را به عهده دارد و پردازش گرافیکی با Mali T830 MP2 صورت می‌­گیرد. دو دوربین پشتی ۱۲ و ۲ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل دقت دارد. یک باتری ۳۲۴۰mAh غیر قابل تعویض همراه با شارژر ۵V/2A برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این­، عکس‌­های لو رفته مدل ها و قیمت ۷X را نشان می‌­دهند.

اگر با دقت به عکس­‌های زیر نگاه کنید، متوجه می‌­شوید Honor دو رم ۳ یا ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگ برای ۷X در نظر گرفته است. مدل ۳ گیگی ۱۷۹۹ یوان (۲۷۹ دلار) و مدل گران­تر ۴ گیگی ۲۰۹۹ یوان (۳۲۳ دلار) قیمت خواهند داشت. احتمال اینکه از بدنه فلزی در این گوشی استفاده شود زیاد است و گمان می­‌رود ابتدا در چین و بعد در کشورهای دیگر عرضه شود. آن طور که به نظر می­‌رسد Honor قصد دارد یک اسمارتفون با قیمت مناسب و صفحه نمایش تقریباً بدون لبه وارد بازار کند و باید دید چقدر در نازک کردن آنها موفق خواهد بود.

اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس اخبار جدید پیرامون Honor 7X - تکفارس 

لطفاً نظرات خود را دربارۀ این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید