نقد و بررسی پروژکتور Nebula Mars - تکفارس 
نقد و بررسی پروژکتور Nebula Mars - تکفارس 

نقد و بررسی پروژکتور Nebula Mars

محراب کرامتی
۹ مهر ۱۳۹۶ - 19:31
نقد و بررسی پروژکتور Nebula Mars - تکفارس 

کمپانی Nebula از زیر شاخه های کمپانی لوازم جانبی Anker می باشد و بیشتر باتری های قابل حمل و پاور بانک ها را طراحی می کند. کمپانی Anker معمولا با جذب کمپانی های دیگر دامنه فعالیت خود را افزایش می دهد. به عنوان مثال بخش Eufy با اسمارت اسپیکر های Genie و بخش Robovac line با طراحی روبات های تمیز کننده خانگی خود از زیر شاخه های این کمپانی هستند. این پروژکتور اولین محصولی است که این کمپانی تمرکز کامل خود را بر آن گذاشته است. Nebula Mars با سیستم عامل اندروید  و باتری قدرتمند خود کاملا قابل حمل است و به نظر می رسد که این کمپانی به وعده های خود برای تولید یک پروژکتور کامل عمل کرده است.

باتری قدرتمند این پروژکتور با ۱۹,۵۰۰mAh می تواند تا ۳ ساعت فیلم و ویدئو را پخش کند بدون این که نیاز داشته باشد تا به پریز برق متصل شود. این موضوع برای خریداران پروژکتور های قابل حمل بسیار اهمیت دارد زیرا در بسیاری از مواقع نمی توانند یا نمی خواهند که پروژکتور به پریز متصل شود. با داشتن سیستم عامل اندروید شما می توانید روی آن برنامه هایی نصب کنید که در هنگام پخش ویدئو به آن ها نیاز دارید. انتخاب این برنامه ها بر عهده خودتان است. این دستگاه با یک پورت HDMI ارائه می شود که می تواند سیگنال های تا سقف  ۴K را گرفته و با موتور داخلی DLP دستگاه، به رزولوشن ۱۲۸۰x800 تبدیل کند.

نقد و بررسی پروژکتور Nebula Mars - تکفارس 

لنز این دستگاه  قابلیت تشعشع ۳۰۰۰ لومن روشنایی را از خود دارد که یکی از مهم ترین خصوصیات Nebula Mars است. همچنین با کنتراست ۱۰,۰۰۰:۱ این پروژکتور در نور روز هم تصاویر روشن و با کیفیتی را به کاربر ارائه می دهد ولی با قیمت ۵۹۹$ یکی از گران ترین پروژکتور های موجود است. اما مثل هر دستگاه دیگری نقاط ضعف و قدرت خود را دارد که هنوز مشخص نشده است.

نظر شما چیه؟با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.