GoPro Fusion قیمت گذاری شد - تکفارس 
GoPro Fusion قیمت گذاری شد - تکفارس 

GoPro Fusion قیمت گذاری شد

آریا قدوسی
۹ مهر ۱۳۹۶ - 19:34
GoPro Fusion قیمت گذاری شد - تکفارس 

در ماه آوریل، GoPro برای اولین بار دوربین کروی Fusion را معرفی کرد. این دوربین نمای ۳۶۰ درجه اطراف خود را فیلم برداری می­‌کند و کاربر قادر است بعد از گرفتن فیلم از زوایای مختلف آن را تماشا کند. حالا این شرکت، قیمت و برخی اطلاعات دیگر دوربین جدید خود را اعلام کرده است.

Fusion دو دوربین در پشت و جلو دارد که همزمان با کیفیت ۵٫۲K/30fps فیلم برداری می­‌کنند. فیلم­‌های گرفته شده طوری به هم متصل می‌­شوند که یک تصویر پانورامای یکپارچه به وجود می­‌آورند. همچنین ضدآب بودن آن تا عمق ۶ فوت (۵ متر) مؤثر است.

با استفاده از قابلیت OverCapture، کاربر می­‌تواند از فیلم گرفته شده قسمت­‌هایی را به عنوان عکس و یا فیلم معمولی با زاویه­‌ایی معلوم جدا کند. یعنی هم می‌­تواند حالت مخصوص قابل تعامل را داشته باشد و هم یک فیلم معمولی با کیفیت HD.

GoPro Fusion قیمت گذاری شد - تکفارس سه حالت برای دیدن فیلم ها وجود دارد؛ Angel View که در آن به نظر می‌­رسد دوربین جلوی کاربر معلق است (درحالی که میله نگه دارنده از تصویر کات جدا می‌شود)، حالت دوم Little Planet که انگار دوربین از بالا به یک محیط کروی نگاه می­‌کند، و حالت آخر یعنی Panoflow که از فیلم یک Time-Lapse می‌­سازد.

Fusion هم اکنون با قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار قابل پیش خرید است و انتظار می‌­رود در ماه نوامبر در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید