معرفی Notebook 9 Pro مجهز به S-Pen توسط سامسونگ - تکفارس 
معرفی Notebook 9 Pro مجهز به S-Pen توسط سامسونگ - تکفارس 

معرفی Notebook 9 Pro مجهز به S-Pen توسط سامسونگ

رضا دشتی نژاد
۹ مهر ۱۳۹۶ - 12:13
معرفی Notebook 9 Pro مجهز به S-Pen توسط سامسونگ - تکفارس 

شرکت سامسونگ جدیدترین عضو خانواده لپ تاپ های خود را به صورت رسمی معرفی کرد. لپ تاپ هیبریدی فوق باریک و سبک Notebook 9 Pro که از صفحه نمایش ۳۶۰ درجه بهره می برد، به قلم S-Pen نیز مجهز شده است و از نسل هفتم پردازنده های Core i7 اینتل بهره می برد.

این محصول که با چرخش ۳۶۰ درجه صفحه نمایش، به تبلت تبدیل می شود مانند بسیاری از لپ تاپ های هیبریدی بازار است با این تفاوت که قلم S-Pen می تواند در این حالت به کاربر جهت رسم اشکال به صورت دقیق تر یاری رساند و این قلم که بی نیاز از باتری و شارژ کردن است، از ویژگی Windows Ink پشتیبانی می کند.

ابعاد فیزیکی لپ تاپ Notebook 9 Pro عبارتند از ۳۱۰ x 217 x 16 mm و وزن آن نیز ۱٫۳ کیلوگرم خواهد بود.

معرفی Notebook 9 Pro مجهز به S-Pen توسط سامسونگ - تکفارس 

این محصول در دو نسخه ۱۳٫۳ اینچ و ۱۵ اینچ به بازار عرضه خواهد شد که به جز اندازه صفحه نمایش در بسیاری از ویژگی های سخت افزاری مشابه یکدیگر خواهند بود. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت ۵۴ وات ساعت که از فناوری شارژ سریع از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB-C به همراه خروجی HDMI و پشتیبانی از کارت های حافظه SD نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

یکی از ویژگی های مهم Notebook 9 Pro پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره ویندوز موسوم به Windows Hello است، بنابراین کاربران می توانند توسط چهره خود قفل سیستم عامل را باز کنند.

مهم ترین تفاوت های دو نسخه ۱۳٫۳ اینچ و ۱۵ اینچ، بهره بردن نسخه بزرگ تر از پردازنده گرافیکی AMD Radeon 540 و رم بیشتر ( ۱۶ گیگابایت در برابر ۸ گیگابایت ) خواهد بود.

در نهایت باید گفت، تاریخ عرضه رسمی و قیمت نهایی این محصولات همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این حال انتظار می رود Notebook 9 Pro در ماه های آینده وارد بازارهای بین المللی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.