عدم تغییر در فرمول موفقیت Honda Civic - تکفارس 
عدم تغییر در فرمول موفقیت Honda Civic - تکفارس 

عدم تغییر در فرمول موفقیت Honda Civic

رضا دشتی نژاد
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 12:30
عدم تغییر در فرمول موفقیت Honda Civic - تکفارس 

دهمین نسل از اتومبیل Civic شرکت هوندا با موفقیت خیره کننده ای برای این شرکت همراه بود و توانست به خوبی جایگاه خودروی Camry شرکت تویوتا را به عنوان پرفروش ترین خودرو در بازار آمریکا به چالش بکشد. از این رو شرکت هوندا مدل های ۲۰۱۸ این خودرو را نیز با استفاده از همان فرمول موفق مدل های ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد کرد.

این خودرو در دو نسخه کوپه و سدان ارائه می شود و نسخه پایه آن موسوم به Civic LX به موتور ۲٫۰ لیتری با قدرت ۱۵۸ اسب بخار مجهز شده است که گشتاوری معادل ۱۳۸ پوند بر فوت را فراهم می کند. جعبه دنده های ۶ سرعته دستی و CVT نیز دیگر انتخاب های پیش روی خریداران خواهد بود. مدل سدان با قیمت پایه ۱۸۸۴۰ دلار و مدل کوپه این خودرو نیز با قیمت پایه ۱۹۲۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

برای تجربه قدرت موتور بیشتر می توانید مدل Civic EX-T را انتخاب نمائید که به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده است و قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۱۶۷ پوند بر فوت را ارائه می کند. مدل سدان این اتومبیل نیز با قیمت پایه ۲۱۶۰۰ دلار و مدل کوپه آن با قیمت پایه ۲۱۷۰۰ دلار ارائه خواهد شد.

نسخه های سدان و کوپه مدل Touring این خودرو نیز به ترتیب با قیمت های ۲۶۷۰۰ دلار و ۲۶۳۲۵ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

شرکت هوندا در کنار جعبه دنده های CVT نسخه سدان فناوری Honda Sensing را پیشنهاد کرده است، که یک سیستم ایمنی فعال است و شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمزهای بسیار قدرتمندتر و سیستم کمک کننده به جلوگیری از لغزش اشاره کرد. این فناوری که با قیمت ۱۰۰۰ دلار ارائه می شود، بر روی تمامی نسل جدید خودروهای Civic نصب می شود.

علاوه بر آن شرکت هوندا نیم نگاهی به طرفداران خودروهای اسپورت نیز داشته است و مدل Si این خودرو در سال ۲۰۱۸ بازگشته است. این مدل به موتور قدرتمند ۱٫۵ لیتری با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۹۲ پوند بر فوت مجهز شده است و تنها از جعبه دنده دستی بهره می برد. هر دو مدل کوپه و سدان این خودرو با قیمت ۲۴۱۰۰ دلار ارائه خواهد شد و تنها گزینه اضافه آن لاستیک های نرم تر مخصوص تابستان است که با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس خریداران خواهد بود.

در نهایت باید گفت قیمت مدل هاچ بک و همچنین Type R این خودرو همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این حال در جدول زیر می توانید قیمت مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و تفاوت قیمت سایر مدل های این خودرو را که از ۳ اکتبر وارد بازار می شود را مشاهده کنید.

قیمت مدل ۲۰۱۸  Honda Civic سدان

تفاوت قیمتقیمت مدل ۲۰۱۸قیمت مدل ۲۰۱۷موتورمدل
$۱۰۰$۱۸,۸۴۰$۱۸,۷۴۰۲٫۰LLX 6MT
$۱۰۰$۱۹,۶۴۰$۱۹,۵۴۰۲٫۰LLX CVT
$۱۰۰$۲۱,۲۴۰$۲۱,۱۴۰۲٫۰LEX CVT
$۱۰۰$۲۱,۶۰۰$۲۱,۵۰۰۱٫۵L TurboEX-T 6MT
$۱۰۰$۲۲,۴۰۰$۲۲,۳۰۰۱٫۵L TurboEX-T CVT
$۱۰۰$۲۳,۹۰۰$۲۳,۸۰۰۱٫۵L TurboEX-L CVT
$۱۰۰$۲۴,۹۰۰$۲۴,۸۰۰۱٫۵L TurboEX-L CVT w/ Nav
$۱۰۰$۲۶,۷۰۰$۲۶,۶۰۰۱٫۵L TurboTouring CVT

قیمت مدل ۲۰۱۸  Honda Civic کوپه

تفاوت قیمتقیمت مدل ۲۰۱۸قیمت مدل ۲۰۱۷موتورمدل
$۱۰۰$۱۹,۲۵۰$۱۹,۱۵۰۲٫۰LLX 6MT
$۱۰۰$۲۰,۰۵۰$۱۹,۹۵۰۲٫۰LLX CVT
$۱۰۰$۲۱,۰۵۰$۲۰,۹۵۰۲٫۰LLX-P CVT
$۱۰۰$۲۱,۷۰۰$۲۱,۶۰۰۱٫۵L TurboEX-T 6MT
$۱۰۰$۲۲,۵۰۰$۲۲,۴۰۰۱٫۵L TurboEX-T CVT
$۱۰۰$۲۳,۶۲۵$۲۳,۵۲۵۱٫۵L TurboEX-L CVT
$۱۰۰$۲۶,۳۲۵$۲۶,۲۲۵۱٫۵L TurboTouring CVT

قیمت مدل ۲۰۱۸  Honda Civic Si

تفاوت قیمتقیمت مدل ۲۰۱۸قیمت مدل ۲۰۱۷مدل
$۲۰۰$۲۴,۱۰۰$۲۳,۹۰۰Si Sedan 6MT
$۲۰۰$۲۴,۱۰۰$۲۳,۹۰۰

Si Coupe 6MT

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید