انتشار تصاویر رندری از ردمی نوت ۵ - تکفارس 
انتشار تصاویر رندری از ردمی نوت ۵ - تکفارس 

انتشار تصاویر رندری از ردمی نوت ۵

قربان اسرافیلی
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - 13:28
انتشار تصاویر رندری از ردمی نوت ۵ - تکفارس 

بیش از یکسال از عرضه ی گوشی ردمی نوت ۴ می گذرد، از اینرو تقریبا زمان آن رسیده است که شرکت شیائومی نسخه بعدی این سری از گوشی ها را معرفی و عرضه کند. گرچه تا به حال خبر رسمی درباره ی نسخه ی جدید اعلام نشده است، اما ظاهرا تصاویر رندری از ردمی نوت ۵ در اینترنت منتشر شده است.

 این گوشی از دوربین دوگانه و حاشیه های باریک بهره مند است. ظاهرا حاشیه های این گوشی باریک تر از نسخه های پیشین این سری از گوشی است.

گفته می شود این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1080 است. همچنین این گوشی در دو مدل مجهز به حافظه رم  ۳ و ۴ گیگابایتی، چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ و ۶۶۰ و حافظه ی داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است. به نظر می رسد ظرفیت باتری در این نسخه ۳۷۹۰ میلی آمپر ساعت است، این میزان از ظرفیت باتری کمتر از نوت ۴ است ولی ردمی نوت ۵ از فناوری شارژ سریع ۳.۰ بهره مند است.

ردمی نوت پرفروش ترین سری گوشی های هوشمند شیائومی محسوب می شوند ازینرو طرفداران این سری از گوشی ها خیلی مشتاق عرضه ی این گوشی جدید هستند. با این وجود تا بدین لحظه هیچ تاریخ عرضه ای از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است و باید صبر کرد تا جزییات بیشتر از این گوشی اعلام شود.

نظر شما چیست؟ آیا در صورت عرضه ی این گوشی، مایل هستید آن را خریداری کنید؟انتشار تصاویر رندری از ردمی نوت ۵ - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید