انتشار به روز رسانی watchOS 4.0.1 برای Apple Watch Series 3 - تکفارس 
انتشار به روز رسانی watchOS 4.0.1 برای Apple Watch Series 3 - تکفارس 

انتشار به روز رسانی watchOS 4.0.1 برای Apple Watch Series 3

رضا دشتی نژاد
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 19:43
انتشار به روز رسانی watchOS 4.0.1 برای Apple Watch Series 3 - تکفارس 

شرکت اپل ساعاتی پیش به روز رسانی سیستم عامل watchOS 4.0.1 را برای نسل سوم ساعت هوشمند خود منتشر کرد. این شرکت اخیراً تلاش زیادی به منظور بهبود عملکرد محصولات جدید خود داشته است و پس از ارائه به روز رسانی iOS 11.0.2 برای تلفن های همراه iPhone 8 و iPhone 8 Plus که مشکلات تماس های صوتی این گوشی ها را بر طرف کرد و حال نوبت به ساعت هوشمند Apple Watch Series 3 رسیده است که با دریافت یک به روز رسانی تجربه بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نسل سوم ساعت های هوشمند اپل از مودم داخلی LTE بهره می برد و برای اتصال به اینترنت، برقراری مکالمات صوتی و همچنین ارسال و دریافت پیام از تلفن های همراه iPhone بی نیاز است. با این حال شرکت اپل دو روز پیش از عرضه رسمی این ساعت هوشمند از طریق خبرگزاری Wall Street Journal عنوان کرد، Apple Watch Series 3 در بخش ارتباط با شبکه های Wi-Fi با مشکلاتی همراه بوده است. بر این اساس هنگامی که این ساعت هوشمند به شبکه های Wi-Fi غیر معتبر متصل می شود، امکان استفاده از داده LTE را نخواهد داشت، از این رو شرکت اپل عنوان کرده است با ارائه یک به روز رسانی این مشکل را برطرف کرده است.

با وجود آن که تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل این مشکل را مشکلی بسیار کوچک و نادر توصیف کرده بود، اما شرکت اپل به روز رسانی watchOS 4.0.1 را برای برطرف کردن آن منتشر کرده است. البته مشخص نیست این به روز رسانی سایر مشکلات گزارش شده توسط کاربران را برطرف کرده است یا خیر. عدم امکان دسترسی به دستیار صوتی Siri به همراه عدم پایداری شبکه LTE برخی از مشکلاتی است که در روزهای گذشته کاربران نسل سوم ساعت هوشمند اپل آن ها را گزارش کرده بودند.

با این حال آن چه که مشخص است توجه ویژه شرکت اپل به این گزارش ها است و این شرکت قصد دارد با ارائه به روز رسانی های مستمر این مشکلات را برطرف کند. چنانچه شما نیز از کاربران Apple Watch Series 3 هستید و در روزهای گذشته با مشکلاتی روبرو بوده اید، می توانید به منظور رفع این مشکلات با پشتیبان های شرکت اپل ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.