مقاومت بسیار بالای کارت های حافظه SD شرکت SanDisk - تکفارس 
مقاومت بسیار بالای کارت های حافظه SD شرکت SanDisk - تکفارس 

مقاومت بسیار بالای کارت های حافظه SD شرکت SanDisk

رضا دشتی نژاد
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - 19:24
مقاومت بسیار بالای کارت های حافظه SD شرکت SanDisk - تکفارس 

شرکت SanDisk به تازگی کارت های حافظه SD جدیدی را معرفی کرده است، که در برابر شرایط محیطی بسیار سخت مقاوم هستند. بر اساس گزارشی که توسط خبرگزاری AnandTech منتشر شده است، این محصولات که فعلاً با نام Industrial شناخته می شوند، در برابر دمای ۴۰- درجه سانتیگراد تا ۸۵+ درجه سانتیگراد مقاوم هستند.

محصولات Industrial شامل کارت های SD با ظرفیت های ۸ تا ۶۴ گیگابایت و microSD با ظرفیت های ۸ تا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. شرکت SanDisk کارت های حافظه جدید را به منظور استفاده در محیط های  با شرایط دشوار مانند دوربین های نظارتی، پهپادها و تجهیزات خودکار کارخانه ها طراحی کرده است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات این کارت های حافظه سریع به ترتیب ۵۰ و ۸۰ مگابایت در ثانیه خواهد بود. به این ترتیب این کارت های حافظه توانایی ذخیره فیلم های با کیفیت بسیار بالا را خواهند داشت. علاوه بر آن این محصولات از ویژگی بازیابی اطلاعات خودکار بهره می برد که از داده های ذخیره شده بر روی آن ها در برابر حوادثی که موجب از بین رفتن اطلاعات می شود، محافظت خواهد کرد.

در نهایت باید گفت با وجود آن که این محصولات بسیار جذاب هستند و قابلیت های باورنکردنی همچون مقاومت در برابر دمای بسیار سرد و بسیار گرم را از خود ارائه می کنند، اما کارت های حافظه Industrial شرکت SanDisk کاربران هدف بسیار محدودی دارد و قابلیت های آن ها چندان برای کاربران عادی کاربردی نیست، که این امر در فروش نهایی آن بسیار تأثیرگذار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید