انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو - تکفارس 
انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو - تکفارس 

انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو

قربان اسرافیلی
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 14:29
انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو - تکفارس 

هوآوی قرار است از چند گوشی هوشمند با برند میت ۱۰ رونمایی کند، یکی از این گوشی ها میت ۱۰ پرو است که تا به حال اطلاعات کمی از آن به بیرون درز کرده است. طراحی بزرگ و بدون حاشیه ای این گوشی مبتنی بر گوشی های هوشمند پرچمدار ۲۰۱۷ است، از این رو افشاگران دنیای تکنولوژی توجه زیادی به این گوشی می کنند.

تصاویر رندری رسمی و تبلیغاتی این گوشی را از قبل دیده ایم و به لطف کاربر شبکه اجتماعی weibo چینی، تصاویر واقعی این گوشی به تازگی منتشر شده است.

انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو - تکفارس انتشار اولین تصاویر از هوآوی میت ۱۰ پرو - تکفارس 

گرچه از این تصاویر نمی توان اطلاعات زیادی از گوشی کسب کرد، ولی نمای بیرونی شیشه ای گوشی را به خوبی نشان می دهند. به عبارت دیگر به نظر می رسد که پنل پشتی گوشی همانند P10 از شیشه ساخته شده است.

گفته می شود میت ۱۰ پرو دارای نمایشگر کواد اچ دی با رزولوشون ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ است که ویژگی متمایز این گوشی از مدل میت ۱۰ معمولی محسوب می شود، زیرا میت ۱۰ معمولی نمایشگر ۱۶:۹ دارد. در قسمت پشتی گوشی میت ۱۰ پرو، دوربین دوگانه ای است که از سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. این سنسورها احتمالا از نوع مونوکروم و رنگی هوآوی هستند.

اما نکته ی مهم این گوشی، تمرکز بر هوش مصنوعی است. در داخل گوشی، چیپست کایرین ۹۷۰ قرار دارد که دارای واحد پردازشی عصبی (NPU) اختصاصی است. این واحد پردازش عصبی مسئولیت تمام کارهای هوش مصنوعی را برعهده خواهد گرفت. گرچه فعلا اطلاعات کاملی از این قابلیت نداریم اما طبق افشاگری ها، این ویژگی در دستیار تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی و ترجمه از طریق دوربین بدون نیاز به اتصال اینترنت به کار می رود.

به هر حال به زودی اطلاعات کامل را کسب خواهیم کرد: رونمایی رسمی از سه مدل گوشی به نام های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ لایت قرار است روز دوشنبه، ۱۶ اکتبر صورت گیرد، گرچه شایعاتی پیرامون مدل چهارم با اسم رمز Marcel نیز به گوش می رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.