بازار فروش Galaxy S8 و +S8 پس از شش ماه - تکفارس 
بازار فروش Galaxy S8 و +S8 پس از شش ماه - تکفارس 

بازار فروش Galaxy S8 و +S8 پس از شش ماه

محراب کرامتی
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 17:12
بازار فروش Galaxy S8 و +S8 پس از شش ماه - تکفارس 

 ۶ ماه از انتشار S8 می گذرد. در این متن می خواهیم سهم فروش این دو گوشی را در بازار اسمارت فون ها بررسی کنیم و ببینیم که در جهان کدام گوشی های سامسونگ پر فروش تر هستند. این ارقام و اعداد برای گوشی های اندرویدی است و شامل محصولات کمپانی اپل نمی شود.

در آمریکا دو مدل S8 در بازار فروش، سهم ۵٫۸% را دارند. S7 تقریبا دو برابر این مقدار یعنی ۱۰٫۳% را دارد و S5 هم ۴٫۶% را از آن خود کرده است.پس در آمریکا همچنان مردم با سری قبلی آن راحت تر هستند. در کانادا S7 و S7 edge حدود ۱۲٫۶%  فروش کل گوشی های اندرویدی را دارند و S8 ها جمعا زیر ۵% هستند. پس در این دو کشور عملکرد S7 ها بهتر بوده است. در انگلیس هم S7 edge در رتبه اول قرار دارد. در آلمان +S8 زیر ۲% و S8 حدود ۳٫۱% است. در سوئیس و نروژ و سودان فروش Galaxy S8 ها بیشتر شده اند.

بازار فروش Galaxy S8 و +S8 پس از شش ماه - تکفارس 

در فرانسه گوشی J3  به طرز عجیبی همچنان رتبه اول فروش را دارد ولی فروش کلی دو گوشی S7 و S7 edge روی هم رفته از آن بیشتر است. S8 ها که کلا در هیچ جا جزو ۱۰ گوشی پر فروش نیستند. اسمارت فون برتر اندرویدی در ایتالیا Galaxy S3 است و شکاف بزرگی در نسل گوشی های آن با دیگر کشور ها وجود دارد. در کره جنوبی هم Galaxy S8 ها جمعأ ۴٫۷% سهم بازار را دارند و Note5 ها با ۷٫۸% پر فروش ترین هستند. این آمار کمی برای زادگاه این ابر کمپانی عجیب است.

سرآخر باید گفت که در بسیاری از کشور ها گوشی های سامسونگ جزو ۱۰ اسمارت فون محبوب هستند ولی همه ی آن ها از خانواده Galaxy S نیستند. باید ببینیم که در آینده فروش این گوشی های سامسونگ افزایش می یابد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.