چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس 
چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس 

چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم

امین داسنورد
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 23:00
چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس 

مدتی است که گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در بازار و در دسترس کاربران هستند. این آیفون‌های جدید نه تنها به طرزی باورنکردنی به لطف تراشه‌ی Bionic خود قدرتمند هستند، بلکه طولانی‌ترین عمر باتری را در میان آیفون‌ها در طی تست‌های انجام شده داشته‌اند.

ده ساعت و نیم با صفحه‌نمایش روشن برای مدل بزرگ‌تر پلاس و هشت ساعت و نیم برای مدل کوچک‌تر آیفون ۸، واقعاً چیزی نیست که بتوان به آن خرده گرفت. در حقیقت، این اعداد و ارقام برای یک کاربر عادی به اندازه‌ی کافی باقی می‌مانند و برای بیش‌تر روز هم می‌توانند کاربران با استفاده‌ی سنگین را سرگرم نگه دارند.

اما البته اگر از کاربران با استفاده‌ی سنگین هستید، تمایل دارید تا از آخرین ذره‌ی عمر باتری خود استفاده کنید بدون این‌که از کارایی زیادی بکاهید. بنابراین، وقتی که انتخاب واضح این است که حالت Power Saving را همواره روشن نگه داشته باشید، اما این کار مصرف پردازنده را محدود و تمام fetch notificationها را متوقف می‌کند. بنابراین، ما راه‌حلی دستی را برای تنظیمات آیفون شما فراهم کرده‌ایم. کافی است تنها اقدامات انجام شده را در عکس های زیر انجام دهید:

چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس             چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس  چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس       چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس  چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس       چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس  چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس       چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس  چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس      چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس  چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس                چگونه عمر باتری iPhone 8 و iPhone 8 Plus خود را بهبود ببخشیم - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید