به روز رسانی بزرگ OneDrive برای اندروید و iOS - تکفارس 
به روز رسانی بزرگ OneDrive برای اندروید و iOS - تکفارس 

به روز رسانی بزرگ OneDrive برای اندروید و iOS

رضا دشتی نژاد
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 10:47
به روز رسانی بزرگ OneDrive برای اندروید و iOS - تکفارس 

شرکت مایکروسافت اذعان کرد، در هفته های آینده به روز رسانی بزرگی برای نسخه های اندروید و iOS نرم افزار OneDrive ارائه خواهد کرد. این شرکت عنوان کرد، به روز رسانی جدید تجربه کاملاً متفاوتی را برای کاربران وب و تلفن همراه ارائه خواهد کرد و کاربران به محیطی یکپارچه تر دسترسی خواهند داشت که کار با OneDrive بسیار آسان تر از قبل خواهد کرد.

هر دو نسخه iOS و اندروید این نرم افزار به رابط کاربری جدیدی مجهز خواهند شد که از فضای صفحه نمایش به صورت بسیار بهینه تر از قبل استفاده خواهد کرد و بر اساس طراحی layout جدید، دسترسی به فایل های به اشتراک گذاشته شده بسیار راحت تر از قبل خواهد بود.

علاوه بر آن شرکت مایکروسافت عنوان کرده است نسخه جدید OneDrive در اندروید و iOS تغییرات ظاهری دیگری نیز خواهد داشت، یک theme  منسجم تر در کنار تجربه بهتر کار با فایل ها در SharePoint مهم ترین تغییرات این به روز رسانی خواهند بود.

به روز رسانی جدید، همچنین امکان پیش نمایش فایل ها بدون باز کردن آن ها را نیز فراهم خواهد کرد و کاربران نسخه جدید OneDrive می توانند به پیش نمایش فایل های Photoshop، PDF، Illustrator، RAW، تصاویر سه بعدی و تصاویر پزشکی DICOM دسترسی داشته باشند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان اذعان کرده اند، آیکن فایل های مختلف را از نو طراحی کرده اند و هم اکنون بیش از ۴۲۰۰ طرح مختلف با اندازه های متفاوت طراحی شده است، که ظاهری بسیار شخصی به OneDrive هر کاربر خواهد داد.

در نهایت باید گفت، شرکت مایکروسافت عنوان کرده است، به روز رسانی جدید OneDrive برای کاربران اندروید و iOS در هفته های آینده منتشر خواهد شد، بنابراین کاربران می توانند پیش از تعطیلات سال نو میلادی ویژگی های جدید نرم افزار فضای ابری مایکروسافت را امتحان کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.