حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 
حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

حضور ZTE Axon M در Geekbench

علی اکبر اکبرزاده
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 18:10
حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

اسمارتفون قابل خم شدن جدید کمپانی ZTE، که قرار است به زودی به بازار عرضه شود، در دیتابیس Geekbench پیدا شد. همانطور که قبلا نیز تایید شده بود؛ Axon M به اندروید ۷٫۱٫۲ مجهز و اکنون نیز برخی از دیگر مشخصات این تلفن‌ هوشمند توسط Geekbench تایید شده است.

طبق اطلاعات موجود در این نرم‌افزار بنچمارک گیری، این موبایل جدید ZTE با ۴ گیگابایت رم و سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای بر روی یک چیپست ساخت کوالکام پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد Axon Mبا چیپست استفاده شده، یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و جی‌پی‌یو موجود در آن، یعنی Adreno 530، مشکلی برای استفاده از صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی و پخش تصاویر ۴K نخواهد داشت.

مانند همیشه و دیگر تلفن‌های همراه، Axon M هم بدون آن‌که اسم دقیقش در این بنجمارک مشخص شود، مورد آزمایش قرار گرفت؛ اما نتیجه تست تک‌هسته امتیاز ۱۶۷۷ بود که دقیقا بین امتیاز Axon M و OnePlus 5 قرار گرفت. این دو اسمارتفون به ترتیب دارای چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۸۳۵ هستند.

حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

از دیگر مشخصات Axon M می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ZTE Axom M درست مانند Sony Tablet P توانایی خم شدن از وسط را خواهد داشت اما به نظر می‌رسد برای اینکه مردم را به خرید خود وا دارد، به عملکرد سخت‌افزاری بهتر و یا ویژگی‌های جذاب‌تر نیاز دارد؛ اما اگر همین مشخصات و قابلیت خم‌شدن شما را به خرید آن علاقه‌مند کرده است؛ باید تا ۱۷ اکتبر برای معرفی رسمی آن طی یک مراسم صبر کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید