حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 
حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

حضور ZTE Axon M در Geekbench

علی اکبر اکبرزاده
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 18:10
حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

اسمارتفون قابل خم شدن جدید کمپانی ZTE، که قرار است به زودی به بازار عرضه شود، در دیتابیس Geekbench پیدا شد. همانطور که قبلا نیز تایید شده بود؛ Axon M به اندروید ۷٫۱٫۲ مجهز و اکنون نیز برخی از دیگر مشخصات این تلفن‌ هوشمند توسط Geekbench تایید شده است.

طبق اطلاعات موجود در این نرم‌افزار بنچمارک گیری، این موبایل جدید ZTE با ۴ گیگابایت رم و سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای بر روی یک چیپست ساخت کوالکام پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد Axon Mبا چیپست استفاده شده، یعنی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و جی‌پی‌یو موجود در آن، یعنی Adreno 530، مشکلی برای استفاده از صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی و پخش تصاویر ۴K نخواهد داشت.

مانند همیشه و دیگر تلفن‌های همراه، Axon M هم بدون آن‌که اسم دقیقش در این بنجمارک مشخص شود، مورد آزمایش قرار گرفت؛ اما نتیجه تست تک‌هسته امتیاز ۱۶۷۷ بود که دقیقا بین امتیاز Axon M و OnePlus 5 قرار گرفت. این دو اسمارتفون به ترتیب دارای چیپست‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۸۳۵ هستند.

حضور ZTE Axon M در Geekbench - تکفارس 

از دیگر مشخصات Axon M می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ZTE Axom M درست مانند Sony Tablet P توانایی خم شدن از وسط را خواهد داشت اما به نظر می‌رسد برای اینکه مردم را به خرید خود وا دارد، به عملکرد سخت‌افزاری بهتر و یا ویژگی‌های جذاب‌تر نیاز دارد؛ اما اگر همین مشخصات و قابلیت خم‌شدن شما را به خرید آن علاقه‌مند کرده است؛ باید تا ۱۷ اکتبر برای معرفی رسمی آن طی یک مراسم صبر کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.