Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود - تکفارس 
Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود - تکفارس 

Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود

رضا دشتی نژاد
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 16:51
Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود - تکفارس 

شرکت HMD عنوان کرده است تا پایان سال هیچ برنامه ای مبنی بر ارائه یک تلفن همراه پرچم دار را به بازار ندارد، بنابراین گوشی هوشمند Nokia 9 در سال ۲۰۱۸ میلادی میهمان بازارها خواهد بود. علاوه بر این پرچم دار، تلفن های همراه Nokia 2 و Nokia 7 نیز دیگر محصولات این شرکت خواهند بود که در آینده وارد بازار خواهند شد.

در حالی که تصاویر گوشی Nokia 2 در ماه گذشته منتشر شد، تصاویر پرچم دار شرکت HMD نیز اندکی پیش در دسترس قرار گرفت.

بر اساس تصاویری که توسط OnLeaks و با توجه به فایل های CAD این گوشی هوشمند ارائه شده است، تلفن همراه Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود و تنها به درگاه USB Type-C بسنده کرده است. البته با توجه به مدت زمان بسیار زیاد باقی مانده تا زمان عرضه، امکان تغییر در طرح کلی این محصول همچنان وجود خواهد داشت.

Nokia 9 فاقد خروجی هدفون خواهد بود - تکفارس 

از سوی دیگر این تلفن همراه به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح Quad HD بهره می برد که امکان استفاده از صفحه نمایش خمیده نیز وجود دارد. حسگر اثر انگشت نیز در پشت تلفن همراه قرار و در زیر دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت.

ابعاد فیزیکی گوشی Nokia 9 عبارتند از ۱۴۰٫۹x72.9×7.5mm. البته به دلیل بزرگ بودن حسگر دوربین، لنزهای آن از بدنه خارج شده اند و ضخامت آن در این بخش به ۸٫۹ میلیمتر خواهد رسید. سیستم عامل پیش فرض نیز به احتمال زیاد Android Oreo خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.