iOS 11.0.3 منتشر شد - تکفارس 
iOS 11.0.3 منتشر شد - تکفارس 

iOS 11.0.3 منتشر شد

علیرضا دهقان
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 18:58
iOS 11.0.3 منتشر شد - تکفارس 

برای چهارمین بار در چهار هفته گذشته، اپل برای iOS آپدیتی جدید منتشر کرده است! دیروز شاهد عرضه شدن iOS 11.0.3 بودیم که هدفش بیشتر حذف باگ های موجود در آیفون ۶ اس، آیفون ۷ و ۷ پلاس بود. این آپدیت حجمی حدود ۲۷۶ مگابایت دارد و می توانید با مراجعه به بخش بروزرسانی در تنظیمات گوشی خود آن را همین حالا دانلود کنید.

اپل iOS 11 را کمتر از یک ماه پیش در ۱۹ ام سپتامبر منتشر کرد و تا به حال سه نسخه از آن را به صورت رسمی و برای عموم و یک نسخه iOS 11.1.0 را برای توسعه دهندگان عرضه کرده بود. بروزرسانی قبلی iOS بخاطر آوردن اموجی های جدید به این گوشی بسیار سر و صدا کرده بود.

iOS 11.0.3 منتشر شد - تکفارس 

لیست تغییرات iOS 11.0.3 به صورت زیر گفته شده است:

  • مشکل کار نکردن Haptic Feedback و صدا در برخی از آیفون ۷ و ۷ پلاس ها برطرف شده است
  • مشکل لمس آیفون ۶ اس هایی که در نمایندگی های غیرمجاز اپل تعمیر شده بودند و بخاطر بروزرسانی قبلی از کار افتاده بودند حل شده است

اپل همچنین اخطار داده که تعمیر گوشی هایتان به دست نماینده های غیر مجاز منجر به خوب کار نکردن گوشی شما می شود و صفحه نمایش های تایید نشده ممکن است نتوانند همانند گوشی های اصلی رنگ ها و تصاویر را نشان دهند. برای اینکه از نمایندگی های اپل با خبر شوید می توانید به این لینک بروید. (البته اگر خارج از ایران زندگی می کنید!)

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید