معرفی تبلت Honor WaterPlay - تکفارس 
معرفی تبلت Honor WaterPlay - تکفارس 

معرفی تبلت Honor WaterPlay

قربان اسرافیلی
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 23:45
معرفی تبلت Honor WaterPlay - تکفارس 

مدت زمان زیادی از معرفی تبلت Honor 7X توسط شرکت چینی Honor نگذشته است که تبلت جدیدی به نام Honor WaterPlay نیز توسط این شرکت امروز معرفی شد. این تبلت از جمله گوشیهای هوشمند میان رده ای است.

 گرچه قبل از رونمایی از این تبلت، تبلت های متعددی از سوی این شرکت معرفی شده اما این نسخه از معدود گوشی های ضد آب بوده و موفق به دریافت تاییدیه IP67 شده است.

بنا به گفته شرکت Honor، این تبلت از اسپیکرهای استریو با فناوری صدای سه بعدی بهره می برد. علاوه بر آن، دکمه فیزیکی Home دارای حسگر اثر انگشت است که همین باعث شده است توجه به این تبلت بیشتر شود.

تبلت جدید Honor مجهز به تراشه هشت هسته ای با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتز کایرین ۶۵۹ است. گوشی قبلی این شرکت یعنی Honor 7x نیز از همین پردازشگر بهره مند بود. این تبلت همچنین دارای  دو نسخه ۳ GB رم و ۳۲ گیگابایت حافظ، و  ۴GB رم و ۶۴ GB حافظه است.

معرفی تبلت Honor WaterPlay - تکفارس 

 نمایشگر این تبلت ۱۰٫۱ اینچیQXGA  با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و سازندگان این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی تعبیه کرده اند. طراحی فلزی بی نظیرش تنها تحت الشعاع لبه های نسبتا بزرگ قرار گرفته است.

ظرفیت باتری Honor WaterPlay، ۶۶۶۰ میلی آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. طبق گفته این شرکت چینی، باتری این تبلت می تواند در عرض دو و نیم ساعت شارژ شود و می توانید به مدت ۱۳ ساعت به طور مداوم فیلم تماشا کنید و یا ۹ ساعت وبگردی کنید.

 این تبلت در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در چین عرضه می شود. ارزان ترین نسخه این تبلت  با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگ حافظه و تنها پشتیبانی از وای فای به قیمت ۳۰۰ دلار به فروش خواهد رفت و گرانترین نسخه هم مجهز به LTE، و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابات حافظه ۴۱۰ دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا از مشخصات این تبلت راضی هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.