معرفی نسل بعدی دستیار صوتی Bixby در آینده نزدیک - تکفارس 
معرفی نسل بعدی دستیار صوتی Bixby در آینده نزدیک - تکفارس 

معرفی نسل بعدی دستیار صوتی Bixby در آینده نزدیک

رضا دشتی نژاد
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - 23:03
معرفی نسل بعدی دستیار صوتی Bixby در آینده نزدیک - تکفارس 

با وجود آن که دستیار صوتی انحصاری سامسونگ بر روی میلیون ها تلفن همراه این شرکت ارائه شده است، اما Bixby هیچ گاه در برابر دیگر دستیار های صوتی هوشمند بازار نتوانسته است به محبوبیت خاصی دست یابد. شرکت سامسونگ مدیر بخش هوش مصنوعی خود را تغییر داده است و چونگ اوی سوک، قصد دارد در نخستین فعالیت مهم خود، نسل بعدی دستیار صوتی این شرکت را معرفی کند.

انتظار می رود مهم ترین ویژگی Bixby 2.0 پشتیبانی از خدمات طرف سوم و البته ارائه آن بر روی سایر محصولات سامسونگ علاوه بر گوشی های هوشمند باشد. شرکت سامسونگ در ارائه نسخه نخست این دستیار صوتی با مشکلاتی روبرو بود که این امر در نهایت منجر به عدم عرضه همزمان آن با تلفن همراه Galaxy S8 در آمریکا بود.

در حالی که دستیار صوتی گوگل همچنان به عنوان برترین دستیار صوتی محصولات اندرویدی به شمار می رود، عرضه Bixby 2.0 بر روی سایر محصولات شرکت سامسونگ علاوه بر تلفن های همراه، به این معناست که این شرکت برنامه هایی مبنی بر ارائه بلندگوهای هوشمند و همچنین عرضه این دستیار صوتی بر روی تلویزیون های خود دارد. با این حال شرکت گوگل نیز دستیار صوتی بسیار کارآمد خود را بر روی بلندگوی هوشمند و تلویزیون های اندرویدی ارائه کرده است و ممکن است تلاش سامسونگ در دست یابی به این هدف نیز همانند بازار تلفن های همراه، به مقصد نرسد.

در نهایت باید گفت نسل بعدی دستیار صوتی شرکت سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که در تاریخ ۱۸ اکتبر برگزار می شود، به صورت رسمی رونمایی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.