نگاهی به اولین اسمارت فون Razer - تکفارس 
نگاهی به اولین اسمارت فون Razer - تکفارس 

نگاهی به اولین اسمارت فون Razer

محراب کرامتی
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - 00:41
نگاهی به اولین اسمارت فون Razer - تکفارس 

غول صنعت سخت افزاری Gaming یعنی Razer به احتمال زیاد  از سال گذشته در حال ساخت اسمارت فونی پیشرفته است ولی تاکنون هیچگونه اطلاعاتی راجع به آن منتشر نکرده است. خوشبختانه این کمپانی در ۱ نوامبر می خواهد که این اسمارت فون را معرفی کند پس زیاد لازم نیست تا منتظر بمانیم. به گفته کمپانی این گوشی High-end است و خصوصیاتش آن را به حریفی قدرتمند برای دیگر رقیبان تبدیل می کند.

بنا بر اطلاعات یافته شده در بنچمارک گرافیک های GFXBench این اسمارت فون ریزر صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 دارد. پس همانند Galaxy S8 و LG V30 از ۱۸:۹ aspect ratio پشتیبانی نمی کند. با داشتن پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835 و ۸GB رم سخت افزار پردازشی این گوشی هم بسیار کارآمد بوده و برای مصارف کاربران کم نمی آورد. گوشی های دیگری مانند OnePlus 5 و Asus ZenFone AR قبل از این گوشی هم ۸GB  رم داشته اند.

نگاهی به اولین اسمارت فون Razer - تکفارس 

 

برای این گوشی ریزر تاکنون نامی بصورت رسمی در نظر گرفته نشده و به احتمال زیاد از اندروید ۷٫۱٫۱ یا Android Nougat پشتیبانی می کند و ۶۴GB حافظه داخلی دارد. دوربین سلفی آن ۸MP و در پشت آن دوربین ۱۲MP قرار گرفته است که می تواند با کیفیت ۴K فیلم برداری کند. خبری در گذشته گفته بود که این گوشی برای  اجرای بازی های سنگین طراحی شده است ولی هنوز به طور دقیق معلوم نیست که عملکرد آن چگونه می تواند باشد.نگاهی به اولین اسمارت فون Razer - تکفارس 

در اوایل امسال کمپانی ریزر Nextbit را خریداری کرد که سازنده اسمارت فون های Robin است. حدس ما این است که تیم Nextbit در ساخت اولین گوشی ریزر سهم بزرگی داشته است و از تجربه های آنان در ساخت آن استفاده شده است.

به نظر شما اولین گوشی ریزر چگونه خواهد بود؟؟؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید