اپلیکیشن باتری گوگل به پلی‌استور می‌آید - تکفارس 
اپلیکیشن باتری گوگل به پلی‌استور می‌آید - تکفارس 

اپلیکیشن باتری گوگل به پلی‌استور می‌آید

امین داسنورد
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 22:17
اپلیکیشن باتری گوگل به پلی‌استور می‌آید - تکفارس 

شرکت گوگل همچنان عرضه‌ی مستقل  اپلیکیشن‌هایی را که بخشی از سیستم‌عامل اندروید هستند به پلی‌استور ادامه می‌هد. Device Health Services اسم اپلیکیشن باتری گوگل است که اخیراً در اپ استور اندروید عرضه شده است.

از آن‌حایی که این برنامه به طور پیشفرض نصب شده در گوشی‌های نکسوس و پیکسل است، روی گوشی‌های هوشمند سایر برندها کار نمی‌کند. هم‌چنین، قدیمی‌ترین دستگاهی که قادر به اجرای این برنامه‌ی باتری است گوشی نکسوس ۵ است.

علاوه‌ بر این، این اپلیکیشن در سراسر دنیا قابل دسترسی نیست. تنها می‌دانیم که قابل دانلود از کشور ایالات متحده است؛ بنابراین اگر از کشور دیگری وارد صفحه‌ی پلی استور این اپلیکیشن و با ارور مواجه شدید، احتمالاً به  این دلیل است که این برنامه در منظقه‌ی شما فعلاً در دسترس نیست.

برنامه‌ی  Device Health Services برای نشان دادن عادات مصرف باتری گوشی کاربر و مدت زمان دوام باتری است. هم‌چنین یک سری گزینه‌های شخصی‌سازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند درصد باتری را در نوار اعلان در کنار بهینه‌سازی روشنایی مشاهده کنند.

با موجود بودن این اپلیکیشن در پلی استور، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که آپدیت‌های آن از طریق گوگل بسیار سریع‌تر ارسال شوند؛ زیرا دیگر نیازی نیست منتظر آپدیت‌های این اپلیکیشن همراه با آپدیت‌های اندروید باشیم.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید