اپل تا سال ۲۰۱۸ تاچ‌آیدی را از آیفون‌ها حذف می‌کند - تکفارس 
اپل تا سال ۲۰۱۸ تاچ‌آیدی را از آیفون‌ها حذف می‌کند - تکفارس 

اپل تا سال ۲۰۱۸ تاچ‌آیدی را از آیفون‌ها حذف می‌کند

امین داسنورد
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 22:18
اپل تا سال ۲۰۱۸ تاچ‌آیدی را از آیفون‌ها حذف می‌کند - تکفارس 

قابلیت Face ID و دوربین TrueDepth گوشی آیفون ایکس، موضوع داغ این روزها هستند. هم‌چنین انتظار می‌رود که این قابلیت تا سال دیگر به آیپد پرو اضافه شود. تازه‌ترین پرچمدار شرکت اپل حسگر اثر انگشت تاچ‌آیدی را با خود ندارد که سال‌های متمادی کلید home را اشغال کرده بود.

بنا به گفته‌ی تحلیل‌گر شرکت امنیتی KGI ، آقای Ming-Chi Kuo، کمپانی اپل ممکن است حسگر اثر انگشت تاج‌آیدی را از تمامی مدل‌های قابل عرضه‌ی آیفون در آینده حذف کند. او هم‌چنین دریافت سه بعدی را یک «ویژگی فروش کلیدی» برای مدل‌های آیفون سال ۲۰۱۸ عنوان کرد و گفت که این کار جلودار بودن اپل را در طراحی دریافت سه‌بعدی و تولید آن برای گوشی های هوشمند پررنگ‌تر می‌کند.

با این‌حال، اپل در حل حاضر در ساخت دوربین‌های TrueDepth به مشکل خورده است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت در نهایت از پس این قضیه بر می‌آید. مدتی قبل، گمان‌هایی درباره‌ی وجود هر دو سیستم امنیتی Face ID و Touch ID در آیفون‌ها وجوذ ذاشت اما احتمال وجود تاچ‌آیدی تا مقدار زیادی در یادداشت‌های اخیر آقای Kuo کم شده است.

ماه گذشته، آقای Kuo در گزارشی اظهار داشت که آینده‌‌ی Face ID تا حد زیادی به بازخورد آن در iPhone X بستگی دارد. و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم نتایج آن نسبتاً راضی‌کننده هستند. سرمایه‌گذاری در تکنولوژی دریافت سه‌بعدی پیشرفته‌تری می‌تواند به اپل کمک کند تا اختیار قلمرویی را که رقیبان هنوز واردش نشده‌اند به دست گیرد.

در هر ضورت، رسیدن به هر گونه نتیجه‌ای برای مدل‌های آیفون ۲۰۱۸ در حال خاضر بسیار زود خواهد بود. تا آن موقع، می‌توانیم از Animoji(انیموجی)‌های آیفون جدید لذت ببریم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.