نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد - تکفارس 
نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد - تکفارس 

نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد

امین داسنورد
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 22:46
نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد - تکفارس 

گوشی LG V30 در عرصه‌ی دوربین تلفن‌های هوشمند مدل خیره‌کننده‌ای است، اما کوتاهی شرکت الجی در عمر باتری در گذشته باعث شده تا به فکر بهبود یافتن مدل LG V30 بیفتیم.
برای آزمایش این کار، از گوشی LG V30 تست باتری گرفته و نتایج آن معلوم شدند.
در حقیقت گوشی LG V30 طولانی‌ترین عمر باتری را در میان گوشی‌های پرچمدار الجی دارا است. از آن‌جایی که باتری گوشی در مدل‌های LG V10 و LG G5 حتی نمی‌توانست یک روز کامل را دوام بیاورد، شرکت الجی قاطعانه از همان موقع تصمیم به بهبود باتری گرفته است. اما قضیه‌ فقط درباره‌ی اندازه‌ی باتری نیست. کافی است نگاهی به اندازه‌ی باتری‌ها در گوشی‌های سری V داشته باشید:

LG V30: 3,300 mAh
LG V20: 3,200 mAh
LG V10: 3,000 mAh

مورد تغییر یافته در گوشی V30 استفاده از پردازنده‌ی سریع‌تر با راندمان بیش‌تر (مدل Snaprdagon 835) است و صفحه‌نمایش دومی هم دیگر وجود ندارد. این‌جا می‌توانید نتیجه را مشاهده کنید:

نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد - تکفارس 

 

گوشی V30 بیش‌تر از ۹ ساعت و نیم دوام‌ آورد که او را در رده‌ی بالاترین‌های جدول قرار داد با نتیجه‌ای که از سایر گوشی های پرچمدار جلو زد. در مدت کوتاه آزمایش این گوشی، مشاهده شد که قطعاً می‌توان حتی با استفاده‌ی سنگین کمی پا را فراتر نهاد و یک روز کامل را با آن سپری کرد و با استفاده‌ی مدیریت‌شده می‌توانید انتظار یک روز و نیم شارژدهی باتری را داشته باشید.

 

نتیجه‌ی عمر باتری LG V30 مشخص شد - تکفارس 

 

برای فول‌شارژ شدن این گوشی تنها یک ساعت و چهل و هشت دقیقه زمان کافی است. این زمانی آهسته‌تر نسبت به گوشی‌های دیگر خانواده‌ی V است؛ مدل اولیه‌ی V10 در حقیقت سریع‌ترین شارژ گوشی‌ها را با تنها ۶۵ دقیقه زمان برای فول‌شارژ داشت، اما سرعت شارژ فعلی V30 هم چندان بد نیست و قابل مقایسه با Samsung Galaxy Note 8 است.
آیا شما از خریداران LG V30 هستید؟ تجربه‌تان با عمر باتری چگونه بود؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.