استعفای مدیرعامل شرکت Samsung Electronics - تکفارس 
استعفای مدیرعامل شرکت Samsung Electronics - تکفارس 

استعفای مدیرعامل شرکت Samsung Electronics

قربان اسرافیلی
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 22:50
استعفای مدیرعامل شرکت Samsung Electronics - تکفارس 

شرکت Samsung Electronics، دومین شرکت بزرگ فناوری ، اخیرا مدیرعامل خود کوون اوه هیون را ازدست داده است.

 کوون در نامه ای به همکارانش نوشت ” به دلیل آنکه شرکت در داخل با بحران بی سابقه روبروست، بنده اعتقاد دارم که زمان آن فرا رسیده است تا با به کارگیری نیرو و رهبری جوان، شرکت جان تازه ای بگیرد و بتواند با چالش های روبه افزایش در صنعت IT مقابله کند.”

اواحتمالا به دستگیری لی جائه یانگ، رئیس بالفعل بخش Samsung Group اشاره دارد. لی جائه یانگ ۴۹ ساله در ماه آگوست به جرم رشوه و اختلاس زندانی شد.

خبر استعفای کوون پس از آن اعلام شد که Samsung Electronics خبر داد در سه ماهه سوم سال، سود این شرکت رکورد خواهد زد؛ بنابر اعلام این شرکت دوازده میلیارد و هشتصد میلیون دلار  سود این شرکت در سه ماهه سوم خواهد بود؛ این رقم نشان دهنده رشد ۱۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته است.

 کوون همچنین افزود: ” خوشبختانه ما در حال حاضر در کسب درآمد رکورد زده ایم و این حاصل سرمایه گذاری ها و تصمیم های گذشته است.”

لازم است بدانید که اکثر درآمد شرکت حاصل  از کسب و کار قطعات و چیپست هایی است که کوون در ۳۲ سال سابقه حضورش در سامسونگ ساخته است( او تنها از سال ۲۰۱۲ مدیر عامل شرکت شد).

با این حساب آینده بزرگترین بخش درآمدی Samsung Group نامعلوم است. این شرکت باید سریع برای پیدا کردن جانشین دست به کار شود. کوون تا پایان مارس ۲۰۱۸ تنها در نقش عضوی از هیئت و مدیرعامل بخش Samsung Display خدمت خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید