Mate 10 و Mate 10 Pro؛ قابل توجه یا نه چندان جذاب؟ - تکفارس 
Mate 10 و Mate 10 Pro؛ قابل توجه یا نه چندان جذاب؟ - تکفارس 

Mate 10 و Mate 10 Pro؛ قابل توجه یا نه چندان جذاب؟

رضا دشتی نژاد
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 10:57
Mate 10 و Mate 10 Pro؛ قابل توجه یا نه چندان جذاب؟ - تکفارس 

سرانجام دو پرچم دار شرکت هواوی نیز به صورت رسمی معرفی شدند. تلفن های همراه Mate 10 و Mate 10 Pro محصولاتی شگفت انگیز هستند که برخی ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می کنند. استفاده از چیپ جداگانه هوش مصنوعی و استفاده از فناوری یادگیری ماشین در کنار رابط کاربری جدید و البته چیپ ست قدرتمند Kirin 970 تنها برخی از نکات قابل ذکر آن ها است.

این دو گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش کاملاً متفاوت عرضه می شوند. در حالی که نسخه بزرگ تر از صفحه نمایش با نسبت ۱۸:۹ و وضوح ۱۰۸۰x2160 پیکسل استفاده می کند، نسخه استاندارد به صفحه نمایش با نسبت ۱۶:۹ و وضوح ۱۴۴۰x2560 پیکسل یا QHD مجهز شده است. با این حال به جز صفحه نمایش سایر ویژگی هی سخت افزاری آن ها تفاوت چندانی نمی کند. هر دو از چیپ ست Kirin 970 بهره می برند و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده می کنند. البته نسخه پیشرفته تر تلفن همراه Mate 10 Pro با رم ۶ گیگابایتی نیز ارائه می شود. دیگر تفاوت گوشی Mate 10 نسبت به نسخه بزرگ تر خود، پشتیبانی از کارت حافظه SD و البته استفاده از خروجی ۳٫۵ میلیمتری هدفون است، که برای بسیاری از طرفداران این شرکت خوشحال کننده است.

در نهایت می توانید نظر خود را در مورد پرچم دارهای شرکت هواوی با ما درمیان گذارید. به نظر شما آیا این محصولات می توانند در برابر سایر گوشی های بالا رده بازار نظیر iPhone X و Galaxy S8 موفق باشند یا خیر؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید