معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر - تکفارس 
معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر - تکفارس 

معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر

رضا دشتی نژاد
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 01:10
معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر - تکفارس 

سرانجام شرکت HTC به صورت رسمی اعلام کرد با برگزاری یک کنفرانس خبری در ۲ نوامبر تلفن همراه U11 Plus را معرفی خواهد کرد. هفته گذشته برخی از خبرگزاری های چینی عنوان کردند شرکت HTC قصد دارد در ابتدای نوامبر محصول جدیدی را معرفی کند، با این حال این شرکت تا ساعاتی پیش نسبت به این گزارش ها واکنشی نشان نداده بود و اکنون به صورت رسمی آن را تأیید کرد.

البته این شرکت تنها یک تصویر را به اشتراک گذاشته است که در آن برگزاری یک مراسم خاص در روز ۲ نوامبر به چشم می خورد و این شرکت اشاره این به محصولی که قرار است در این کنفرانس خبری معرفی شود نکرده است. البته بر اساس گزارش های منتشر شده، گمان می شود این مراسم به مناسبت معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus برگزار خواهد شد.

در حقیقت تاکنون تصاویر غیر رسمی  این تلفن همراه در فضای اینترنت منتشر شده است و برخی از ویژگی های سخت افزاری این پرچم دار نیز مشخص شده است که از میان آن ها می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر - تکفارس  معرفی رسمی تلفن همراه U11 Plus در ۲ نوامبر - تکفارس 

با وجود آن که طراحی بدنه پشتی این محصول بسیار شبیه U11 است، اما صفحه نمایش آن به صورت بدون حاشیه طراحی شده است. این صفحه نمایش ۶ اینچی از وضوح QHD بهره می برد. باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ mAh به همراه حسگر اثر انگشت که در پشت دستگاه قرار گرفته است نیز سایر ویژگی های قابل ذکر آن به شمار می روند.

البته به نظر می رسد این گوشی هوشمند فاقد دوربین دوگانه باشد و از سوی دیگر نیز خروجی ۳٫۵ میلیمتری صدا حذف شده است و کاربران باید از درگاه USB Type-C استفاده کنند.

در نهایت باید گفت تلفن های همراه U11 و U11 Plus محصولاتی مشابه هستند که در برخی موارد مانند اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری و طراحی ظاهری متفاوت خواهند بود و انتظار می رود این گوشی برخلاف سایر محصولات HTC به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸٫۰ Oreo استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید