تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس 
تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس 

تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T

علی اکبر اکبرزاده
۱ آبان ۱۳۹۶ - 21:07
تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس 

چندی پیش در یک خبر اعلام کردیم که اسمارتفون کمپانی وان پلاس با نام وان پلاس۵ دیگر به فروش نمی‌رسد و به نوعی موجودی این تلفن‌همراه به دلیل استقبال پیش‌بینی‌نشده مردم از آن به اتمام رسید. اکنون نیز تصاویری از نسل جدید این تلفن‌هوشمند با نام OnePlus 5T به بیرون درز پیدا کرده است که بسیار بهتر به نظر می‌رسند.

علاوه بر این فردی در اکانت توییترش عکسی از یک صفحه در وبسایت این کمپانی را منتشر کرده که مخصوص OnePlus 5T طراحی شده است و بعد از مدتی این صفحه از این وبسایت حذف شد و دیگر وجود ندارد. عکسی از OnePlus 5T با عنوان” صفحه‌نمایش بزرگتر، ردپای مشابه” در این صفحه مشاهده می‌شود.

تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس 

پیش‌بینی می‌شود OnePlus 5T با یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با عرض مشابه با نسخه فعلی به بازار عرضه خواهد شد و از آنجایی که کاربران شدیدا به این موضوع اهمیت می‌دهند باید این خبر را اطلاع دهیم که این صفحه‌نمایش کاملا تخت خواهد بود و فقط کمی خمیدگی بالای بدنه مشاهده می‌شود.

صفحه‌نمایش با وجود عرض مشابه دارای طول بیشتری خواهد بود و رزلوشن آن به ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسل افزایش خواهد یافت. با این شرایط تراکم پیکسلی در این تغییر نسل ثابت خواهد ماند. حسگر اثر انگشت به پشت اسمارتفون انتقال داده شده است.

کمپانی وان پلاس در ۵ نوامبر دعوتنامه‌ای را ارسال کرده است که به نظر می‌رسد این اسمارتفون جدید نیز در این مراسم معرفی خواهد شد. Oppo F5 نیز قرار است سه شنبه همین هفته(۲۶ اکتبر) به معرض نمایش گذاشته شود.

تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس تصاویر منتشر شده از OnePlus 5T - تکفارس 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.