هوآوی در سال ۲۰۱۷ رکوردی جدید به ثبت رسانده است؛پشت سر گذاشتن اپل! - تکفارس 
هوآوی در سال ۲۰۱۷ رکوردی جدید به ثبت رسانده است؛پشت سر گذاشتن اپل! - تکفارس 

هوآوی در سال ۲۰۱۷ رکوردی جدید به ثبت رسانده است؛پشت سر گذاشتن اپل!

علی اکبر اکبرزاده
۳ آبان ۱۳۹۶ - 01:25
هوآوی در سال ۲۰۱۷ رکوردی جدید به ثبت رسانده است؛پشت سر گذاشتن اپل! - تکفارس 

کمپانی سازنده موبایل چینی هوآوی در ۹ ماهه اول سال ۲۰۱۷ توانسته است چیزی نزدیک به ۱۰۰ میلیون محصول خود را به فروش برساند و نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است. این شرکت شانس این را دارد که فروش ۱۴۰ میلیونی سال ۲۰۱۶ را پشت سر بگذارد.

آقای یو چنگدونگ، مدیرعامل تجاری هوآوی، در این مورد می‌گوید که این رشد فروش باعث افزایش ۳۰ درصدی درآمد کمپانی از ماه ژانویه تا سپتامبر شده است. وی همچنین اعتقاد دارد که این مقدار با معرفی چندین اسمارتفون میان‌رده و بالارده تا پایان سال افزایش چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

طبق سخنان آقای چنگدونگ، هوآوی قصد دارد در بازار اسمارتفون‌های بالارده نیز سری توی سرا در بیاورد و به نوعی با بزرگانی مثل آیفون ۸ و نوت۸ و امثالهم رقابت کند.

با بیش از ۱۰۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا که بر روی تحقیق و توسعه محصولاتمان کار می‌کنند؛ تمام تلاش ما این است که بازار بیشتری از گوشی‌های بالارده را نیز به تصاحب خود در بیاوریم. سودی که از این بازار به دست می‌آید نیز بسیار بیشتر است.

شاید این ادعا کمی دور از واقعیت و رویایی است؛ ولی هیچکس هم فکر نمی‌کرد روزی یک کمپانی چینی بتواند سالیانه ۱۵۰ میلیون اسمارتفون را در سراسر دنیا به فروش برساند!

عملکرد قدرتمند هوآوی در سال ۲۰۱۷ این شرکت را به دومین تولید‌کننده برتر تلفن‌همراه در جهان تبدیل کرده است. هوآوی بخاطر فروش بسیار خوبش در ماه جوئن و جولای توانست اپل را پشت‌سر بگذارد؛ البته اهمیت این نکته، که اپل در آن زمان مدت‌ها از معرفی محصول جدیدش می‌گذشت و آیفون‌های فعلی نیز در دسترس نبودند را نیز فراموش نکنید. جالب است این رقابت را تا پایان سال نیز دنبال کنیم و ببینیم که آیا این تولیدکننده چینی توانایی برتری بر اپل تا پایان سال را خواهد داشت یا خیر؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.