شرکت آگوست توسط آسا ابلوی خریداری شد - تکفارس 
شرکت آگوست توسط آسا ابلوی خریداری شد - تکفارس 

شرکت آگوست توسط آسا ابلوی خریداری شد

قربان اسرافیلی
۳ آبان ۱۳۹۶ - 01:18
شرکت آگوست توسط آسا ابلوی خریداری شد - تکفارس 

آگوست هوم یکی از معروف ترین نام ها در تولید قفل های هوشمند است. این شرکت به تازگی  توسط آسا ابلوی(Assa Abloy) خریداری شده است. آسا ابلوی بزرگترین شرکت قفل ساز و مالک برندهای قفل از قبیل Yale است. با این خرید، آگوست خواهد توانست به طور مستقل به فعالیت بپردازد وهمچنان از سوی جیسون جانسون، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت اداره شود.

آسا ابلوی در اطلاعیه ای خبری اعلام کرد که با این خرید جایگاه این شرکت در تولید قفل های در هوشمند مستحکم خواهد شد و مسیر برای تولید زنگ های تصویری هموارتر خواهد شد.

ارزش این خرید فعلا مشخص نیست. این توافق هنوز مشروط به تصویب رسمی است، با این حال انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۱۷ این قرار داد نهایی شود.

آگوست در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد و اولین قفل دری بزرگ و گردی را با یوس بهار (Yves Behar)، از بنیان گذاران این شرکت، تولید کرد. آگوست مدتی به تولید همان محصول ادامه داد ولی در دوسال اخیر این شرکت  پورتفولیو خود را گسترش داده است و اکنون شاهد تولید اولین دوربین زنگی و کیپد از سوی این شرکت هستیم. ماه گذشته هم خبر رسید که آگوست از دوربین زنگ نسل دوم، نسخه ارتقا یافته قفل و همچنین قفل بازطراحی شده با ظاهر سنتی رونمایی کرده است.

گرچه ممکن است از نظر برخی ها پیوستن یک استارتاپ به شرکت صنعتی بزرگ نامید کننده باشد اما رقابت زیادی در حال حاضر در بازار تولید قفل های هوشمند دیده می شود. سایر استارتاپ ها مانند Otto و Latch در حال تولید محصولات قوی تر نسبت به آگوست هستند که قابلیت های بیشتری در خود دارند. در ضمن گفتنی است که این استارتاپ ها و سایر استارتاپ ها به تولید محصولات مشابه آگوست ادامه می دهند و همچنان چند قفل ساز سنتی مانند Kwikset و Schalge نیز به رقابت با Yale پرداخته اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید