تغییرات اساسی در طراحی پشت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس - تکفارس 
تغییرات اساسی در طراحی پشت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس - تکفارس 
تغییرات اساسی در طراحی پشت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس - تکفارس 

تغییرات اساسی در طراحی پشت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس

علی اکبر اکبرزاده
۸ آبان ۱۳۹۶ - 16:46
سامسونگ اس9

بدون هیچ شکی سامسونگ بسیار سخت در حال تلاش برای کار بر روی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس است تا پرچمداران این کمپانی در سال ۲۰۱۸ آبروداری کنند. از همین حالا شایعات و فرضیه‌های مختلف حول این دو اسمارتفون به اوج خود رسیده است و هر ثانیه خبری تازه در این مورد به بیرون درز پیدا می‌کند و این برای ما که عاشق این شایعات هستیم بسیار عالی است!

آخرین شایعه‌ای که به گوش می‌رسد از چین و خبرگزاری‌های این کشور است که به نظر آن‌ها سامسونگ در حال ایجاد تغییرات اساسی در پشت این دو اسمارتفون خود است و به نوعی باید منتظر مشاهده تغییرات زیادی در مورد طراحی آن‌ها بمانیم.

به نظر می‌رسد این تغییرات بخاطر انتقاد‌های بسیار زیاد مردم به جایگاه سنسور اثر انگشت و بالا و دور از دسترس بودن آن است. کاربران و طرفداران سامسونگ اعتقاد داشتند که سنسور اثر انگشت در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس و همینطور در نوت ۸ بسیار بد قرار داده شده است و آن‌ها را دچار مشکل می‌کند. با اطمینان کامل می‌توان گفت که این بزرگترین مشکل اس ۸ و اس ۸ پلاس است؛ زیرا این دو اسمارتفون با اقبال کاربران و منتقدان حوزه تکنولوژی روبرو شده است و این مشکل کوچک، بزرگترین مشکل این ‌دو است!

اس ۹ و اس ۹ پلاس به احتمال بسیار زیاد شبیه پرچمداران قبلی سامسونگ است و تنها تغییرات از نظر طراحی مربوط به همان موضوع مذکور است؛ ولی گویا سامسونگ قصد دارد که برخی از عناصر طراحی پرچمدارانش را به اسمارتفون‌های میان‌رده‌اش مانند A5 2018 و A7 2018 نیز اضافه کند.

در آخر احتمال بالایی وجود دارد که این شایعه درست است؛ زیرا سامسونگ همیشه به نظرات مشتریانش گوش داده است و سعی در این داشته که تغییرات در اسمارتفون‌های خودش را با توجه به این موضوع ایجاد کند و همانطور که اشاره شد طراحی قسمت پشتی پرچمداران سامسونگ مورد انتقاد بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید