ایسوس و معرفی چند زنفون جدید - تکفارس 
ایسوس و معرفی چند زنفون جدید - تکفارس 

ایسوس و معرفی چند زنفون جدید

علی اکبر اکبرزاده
۹ آبان ۱۳۹۶ - 06:37
زنفون

ایسوس امروز به طور رسمی خانواده زنفون ۴ را گسترش داد. در ماه گذشته این کمپانی تایوانی زنفون ۴ مکس را به بازار عرضه کرد که اکنون چند تا از برادر و خواهرانش به او اضافه خواهند شد.

زنفون 4 پرو

زنفون ۴ پرو

با بهترین مدل این سری شروع می‌کنیم، زنفون ۴ پرو با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰P از نوع امولد و ۶ گیگابایت رم می‌تواند چشم‌ها را به خود خیره کند. چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۶۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های جذاب زنفون ۴ پرو است.

دوربین دو لنزه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوریین جلوی ۸ مگاپیکسلی تجهیزات ثبت تصویری زنفون ۴ پرو را تشکیل می‌دهند. این اسمارتفون جدید از اندروید ۷٫۱٫۱ استفاد می‌کند و از ۶ نوامبر با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

زنفون 4

زنفون ۴

زنفون ۴ نیز دوربین دو لنزه در پشت را دارد؛ ولی هر دو لنز موجود ۱۲ مگاپیکسلی هستند. چیپست اسنپ‌دراگون ۶۳۰، رم ۴ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی سخت‌افزار نسبتا قدرتمند این تلفن‌هوشمند را تشکیل می‌دهند. زنفون ۴ درست مانند برادر بزرگترش دارای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینجی فول‌اچ‌دی است. زنفون ۴ نیز از اندروید ۷٫۱٫۱ بهره می‌برد.

زنفون ۴ در دو رونگ سفید و سیاه در ۶ نوامبر با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

زنفون 4 مکس

زنفون ۴ مکس ۵٫۲ اینچی

مدل ۵٫۵ اینچی زنفون ۴ مکس در حال حاضر موجود است؛ ولی ایسوس تصمیم گرفته است که یک نسخه کوچک‌تر ۵٫۲ اینچی از این اسمارتفون نیز تولید کند. صفحه‌نمایش زنفون ۴ مکس جدید اچ‌دی است و چیپست اسنپ‌دراگون ۴۲۵، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بخش سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند. دوربین دو لنزه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. این تلفن‌همراه با اندروید ۷ منتشر خواهد شد.

زنفون ۴ مکس ۵٫۲ اینچی با باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری در ۳ نوامبر سال جاری با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید