قیمت نوکیا ۲ دارای باتری با دو روز طول عمر - تکفارس 
قیمت نوکیا ۲ دارای باتری با دو روز طول عمر - تکفارس 

قیمت نوکیا ۲ دارای باتری با دو روز طول عمر

علی اکبر اکبرزاده
۹ آبان ۱۳۹۶ - 19:44
نوکیا 2

این روز‌ها همه در مورد اسمارتفون ۱۰۰۰ دلاری اپل که در کشور خودمان ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ صحبت می‌شود. حال در این بین  یک تلفن‌ هوشمند ۱۱۵ دلاری کمی سر‌وصدا به پا کرده است.

نوکیا ۲ یک تلفن‌هوشمند با قابلیت استفاده ۲ روزه بعد از یک بار شارژ کردن است که تنه‌ به تنه کمپانی‌های بزرگ مانند سامسونگ و موتورولا در این زمینه زده است.

نوکیا ۲ با قیمت ۹۹ یورو، یعنی به طور تقریبی ۱۱۵ دلار، به صورت جهانی منتشر خواهد شد.طبق اظهارات کمپانی فنلاندی HMD Global، که برند نوکیا را تحت مالکیت خود در آورده است، نوکیا ۲ دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی گوریلاگلس، دوریین پشت ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص محیط و دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر سلفی با دو رونگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد. در ضمن در بخش نرم‌افزاری نیز نوکیا ۲ دارای اندروید ۷ است که طبق اعلام کمپانی سازنده، به زودی و مدتی بعد از انتشار سراسری، بروزرسانی جدیدترین اندروید یعنی اندروید ۸ با نام Oreo را دریافت خواهد کرد.

در روز‌های گذشته شایعات پیرامون انتشار نوکیا ۲ به اوج خود رسیده بود و گفته می‌شد قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش برسد. HMD Global قصد دارد برند نوکیا را دوباره به روز‌های اوج خودش که مربوط به سال‌های بسیار دوری است، بازگرداند و به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های این کمپانی عرضه همین اسمارتفون‌های خوش‌قیمت است. این کمپانی فنلاندی چندی پیش نیز نوکیا ۳۳۱۰ را با قیمت ۶۰ دلار معرفی کرد.

منبع: Cnet

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید