جایزه شکستنی ترین آیفون به آیفون X رسید - تکفارس 
جایزه شکستنی ترین آیفون به آیفون X رسید - تکفارس 

جایزه شکستنی ترین آیفون به آیفون X رسید

محراب کرامتی
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - 13:20
آیفون X شکستنی

تاکنون دیگر نظرات مردم و Drop test های گوناگون این را به همگان ثابت کرده که نمی توانید با خیال راحت آیفون X خود را بیاندازید. بدنه تمام شیشه ای پرچم دار اپل این اجازه را به شما نمی دهد. این بدنه امتیاز ۶ از ۱۰ را در بخش Repairability دریافت کرده است.

آیفونی به شدت شکستنی

Drop test های گوناگونی روی این گوشی انجام شد و از زوایای مختلفی از ارتفاع ۶ فوت(حدودا ۲ متری) رها شد. نتیجه بدست آمده این بود که بسته به نوع و زاویه رها شدن آن خسارات وارده متفاوت بود. به عنوان مثال اگر گوشی از جلو به زمین برخورد کند صفحه نمایش و سخت افزار Face ID از کار می افتند. سایت SquareTrade به آیفون X امتیاز شکستگی ۹۰ را داد و به آن لقب شکستنی ترین آیفون موجود را اعطا کرد. هرچه مقدار این امتیاز بیشتر باشد احتمال شکستگی گوشی بالا می رود. هزینه تعویض صفحه نمایش SuperRetina OLED برای آیفون X بدون داشتن AppleCare قیمت ۲۷۹$ است.

جایزه شکستنی ترین آیفون به آیفون X رسید - تکفارس 

این سایت در گذشته به iPhone 8 امتیاز ۶۷(احتمال متوسط) و به iPhone 8 Plus امتیاز ۷۴ (احتمال متوسط به بالا) را داده است. باید گفت که همین سایت به Galaxy Note 8 امتیاز شکستگی ۸۰ را داده است که به معنای احتمال بالا است.

منبع: FossBytes

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.