حسگر اثر انگشت در Galaxy S9 حضور ندارد - تکفارس 
حسگر اثر انگشت در Galaxy S9 حضور ندارد - تکفارس 

حسگر اثر انگشت در Galaxy S9 حضور ندارد

محراب کرامتی
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - 16:07
حسگر اثر انگشت

سامسونگ مدتی است که به دنبال پیدا کردن راهی است که بتواند حسگر اثر انگشت در گوشی های خود را به داخل صفحه نمایش منتقل کند. تا به این ترتیب کاربر بتواند با لمس صفحه نمایش خود قفل گوشی را باز کنید. آن ها به خاطر مشکلات فنی نتوانستند این ایده را در S8 بگنجانند. اکنون خبر هایی انتشار یافته که به نظر می رسد سامسونگ برای S9 خود برنامه های دیگری دارد.

حسگر اثر انگشت در Galaxy S9 حضور ندارد - تکفارس 

این ابر کمپانی برای پرچم دار بعدی خود این ایده را رها کرده است. از این پس این کمپانی تمرکز خود را بر تکنولوژی های جایگزین آن می گذارد. حسگر اثر انگشت سامسونگ چندی است با بازخوردی منفی مواجه شده است. بسیاری از آن ها مربوط به جای بد این حسگر بر گوشی بوده است. برخی شایعات موجود به این مهم اشاره می کنند که سامسونگ می خواهد که این ایده را در Galaxy Note9 خود به اجرا بگذارد. هنوز این خبر هنوز از سوی کمپانی سامسونگ تایید یا تکذیب نگشته است پس اکنون معلوم نیست.

حسگر اثر انگشت در Galaxy S9 حضور ندارد - تکفارس 

اپل برای آیفون X این حسگر را کاملا به دور انداخت و به جای آن تکنولوژی Face ID را روی کار آورد. اما در سوی دیگر سامسونگ تمایلی برای انجام این کار نداشته است. این کمپانی بصورت پیاپی بر این قضیه تاکید می کند که قصد کنار گذاشتن این تکنولوژی را ندارد. به گفته آن ها برنامه ها و قابلیت های بسیاری در گوشی های سامسونگ با این حسگر کار می کنند. پس کنار گذاشتن آن بیهوده است.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.