مشکل صفحات تبلیغاتی در کروم حل می شوند - تکفارس 
مشکل صفحات تبلیغاتی در کروم حل می شوند - تکفارس 

مشکل صفحات تبلیغاتی در کروم حل می شوند

محراب کرامتی
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 13:38
گوگل کروم

گوگل برای مرورگر وب خود(کروم) برنامه های جدید دارد. این ابر کمپانی می خواهد با ۳ آپدیت user Experience برای کروم بیشتر مشکلات تبلیغاتی آن را برطرف کند. این مشکلات آزار دهنده که اکثرا به تبلیغات داخل Page های اینترنتی مربوط می شود اکثرا با Redirect شدن صفحه همراه است. چنان که شما با کلیک بر روی لینکی به صفحه ای دیگر فرستاده می شوید که آن صفحه در اکثر مواقع نوعی تبلیغات است. که در این مواقع یا مجبور می شوید آن را ببندید یا اینکه چند ثانیه صبر کنید تا به لینک اصلی فرستاده شوید.

مشکل صفحات تبلیغاتی در کروم حل می شوند - تکفارس 

با این آپگرید شما از ابتدا به صفحه مد نظرتان فرستاده می شوید و تمام Page های تبلیغاتی هم در Infobar (نوار اطلاعات) نشان داده می شوند. این تغییرات در کروم ۶۴ صورت می گیرند که همچنان در در مرحله بتا است.

یکی دیگر از مشکلات رایج این است که شما با کلیک کردن بر روی یک لینک با تبلیغی مواجه می شوید و لینک مد نظرتان در یک New tab باز می شود. گوگل این وعده را داده که این مشکل را در کروم ۶۵ حل خواهد کرد. همچنین صفحاتی که با باز کردنشان فایلی شروع به دانلود شدن می کنند هم به زودی شناسایی می شوند. شناسایی این صفحات سخت است اما گوگل به کاربرانش این قول را داده که از ژانویه ۲۰۱۸ شروع به رفع این مشکل کند.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.