سازندگان مینیون‌ها سوپر ماریو را به سینما می‎آورند - تکفارس 
سازندگان مینیون‌ها سوپر ماریو را به سینما می‎آورند - تکفارس 

سازندگان مینیون‌ها سوپر ماریو را به سینما می‎آورند

علی اکبر اکبرزاده
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 22:09
ماریو در سینما

آیا ماریو هم می‌تواند در دنیای سینما به اندازه کاراکتر‌های زرد کوچولو یا همان مینیون‌ها از انیمیشن “من نفرت‌انگیر” معروف شود؟ امروز در گزارشی از وال‌استریت‌ژورنال اشاره شد که انیمیشن مخصوص کاراکتر سیبیلوی بازی‌های ویدیویی و برادرش لویجی به زودی توسط استودیو Illumination Entertainment، که کوچولو‌های زرد دوست‌داشتنی را به ما معرفی کرد، ساخته خواهد شد.

در این گزارش آمده است که ماریو و لویجی به زودی توسط یکی از بهترین‌ استودیوهای هالیوودی بر روی پرده نقره‌ای به نمایش در خواهند آمد. هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است؛ اما شایعات از این موضوع حکایت دارند که Illumination  در حال رایزنی با مسوولان نینتندو است تا انیمیشن این دو برادر را بسازد.

این اولین بار نیست که قرار است ماریو را در سینما ببینیم. در سال ۱۹۹۳ جان لگوییزامو و باب هاسکینز در فیلمی با عنوان “Super Mario Bros” نقش‌آفرینی کردند که منتقدان آن را مزخرف قلمداد کردند و باب هاسکینز در مصاحبه‌ای اقرار کرد که بدترین کاری که انجام داده همین فیلم است.

طبق این گزارش انتظار می‌رود که Shigeru Miyamoto، خالق این دو برادر، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان در این محصول حضور داشته باشد و تاریخ خاصی در مورد زمان انتشار آن وجود ندارد.

منبع: Cnet

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید