نوکیا لومیا ۹۲۸ رسما معرفی شد - تکفارس 
نوکیا لومیا ۹۲۸ رسما معرفی شد - تکفارس 

نوکیا لومیا ۹۲۸ رسما معرفی شد

علیرضا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 19:20
نوکیا لومیا ۹۲۸ رسما معرفی شد - تکفارس 

نوکیا لومیا ۹۲۸ رسما معرفی شد

پس از درز شایعات و انتشار ویدئوها و تصاویر، سرانجام شبکه مخابراتی Verizon رسما از اسمارت فون لومیا ۹۲۸ پرده برداری نمود؛ البته لازم است بدانبد که فعلا خبری از عرضه جهانی Lumia 928 نیست و در حال حاضر این دستگاه محدود به اپراتور Verizon آمریکا است.

لومیا ۹۲۸ از بسیاری جهات شبیه به برادر کوچک تر خود لومیا ۹۲۰ است اما چند بهینه سازی مناسب را با خود به همراه خواهد داشت. این اسمارت فون مجهز به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و از نوع آمولد همراه با ClearBlack و دوربین ۸.۷ مگاپیکسلی به همراه تثبت کننده نوری، لنز ۲۶ میلیمتری Carl Zeiss و دیافراگم F/2.0 است. گفتنی است که برخلاف لومیا ۹۲۰، این مدل جدید دارای فلاش Xenon می باشد. این تلفن همچون لومیا ۹۲۰ مجهز به دوربین Pureview است و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

3

شایان ذکر است برخلاف شایعات گسترده  پیرامون تجهیز این اسمارت فون به بدنه ای فلزی، این تلفن مجهز به بدنه فلزی نیست و از همان جنس پلی کربنات در ساخت آن استفاده شده است. در بخش ارتباطی نیز ۴G LTE بسیار سریع Verizon همراه با وای فای dual-band، بلوتوث ۴.۰ و NFC از جمله امکانات موجود برروی دستگاه می باشند.

پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Krait، رمی ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و یک باتری ۲۰۰۰mAh از دیگر مشخصات لومیا ۹۲۸ می باشد.

یک ویژگی جدید و مهم دیگر این اسمارت فون وجود سه میکروفون مجزا با یک اسپیکر قدرتمند می باشد که قادر است صدا را با محدوه دینامیکی بالا و بلندی ۱۴۰ dB ضبط و پخش کند.

لومیا ۹۲۸ قرار است از تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) و با قیمت ۱۰۰ دلار در اختیار علاقمندان قرار گیرد. این اسمارت فون در رنگ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.

2

همچنین چند روز پیش نوکیا یک ویدیو صفحه اختصاصی مربوط به لومیا ۹۲۸ در وب سایت نوکی منتشر نمود که فیلمبرداری در شب لومیا ۹۲۸ را خیلی کوتاه با آیفون ۵ و گلکسی اس ۳ مقایسه می کند.

این ویدیو که در شهر بازی نیویورک و در شرایط کم نور تهیه شده است، بر روی قابلیت های دوربین این دستگاه نظیر فوکوس، رنگ های اشباع شده، و تصحیح نور دریافتی از منبع روشنایی پر شدت تمرکز دارد؛ به واقع نوکیا در این ویدیو سعی نموده تا نشان دهد که ویدیو ضبط شده با لومیا ۹۲۸ از کیفیت، وضوح و فوکوس بهتری برخوردار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید