کنایه سامسونگ و ال جی به اپل - تکفارس 
کنایه سامسونگ و ال جی به اپل - تکفارس 

کنایه سامسونگ و ال جی به اپل

مهتاب جهاندار
۱۲ دی ۱۳۹۶ - 16:30
کنایه سامسونگ و ال جی به اپل - تکفارس 

به دنبال عذرخواهی اپل به دلیل کندی عملکرد آیفون‌ها برای مشکل باتری موجب شد تا بسیاری از کمپانی‌ها به کنایه این شرکت، تبلیغاتی داشته و محصول خود را برتر جلوه دهند. به تازگی دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در پیامی به Phone Arena اظهار نظری درباره حرکت اپل داشتند.

نماینده ال‌جی به Phone Arena بیان کرد:

هرگز ما چنین کاری نمی‌کنیم و ما به مشتریان خود توجه بسیاری می‌کنیم.

در سوی دیگر سامسونگ نیز اظهار داشت:

ما عملکرد پردازنده را با بروزرسانی نرم‌افزاری در طول عمر باتری کاهش نمی‌دهیم.

پاسخ ال‌جی و سامسونگ به دنبال پاسخ دو شرکت HTC و موتورولا به وب‌سایت The Verge منتشر شده است. آنها نیز به نفی عملکرد اپل پرداخت و اظهار داشتند که هیچ گاه موجب نارضایتی مشتریان نخواهند شد و با کاهش عمر باتری ، عملکرد گوشی‌هایشان با مشکلی رو به رو نمی‌شود. با این حساب شیوه مدیریت باتری آیفون‌های اپل معمول نبوده و باید آن را بسیار نامطلوب دانست. این در حالی بوده که سایر گوشی‌های‌هوشمند چنین مشکلی نداشته و اپل کاربران را در سردرگمی فرو برده و خللی در عملکرد آیفون خریداری شده آنها به وجود آورده است.

اپل زمانی به عذرخواهی کردن پرداخت که کاربران آیفون کاهش عملکرد پردازنده آیفون را شاهد بودند. از دلایل عمده این ضعف عملکرد باتری بود که در نهایت منجر به کاهش توان پردازشی آیفون‌های اپل شده است. شرکت کوپرتینویی هیچ برنامه‌ای برای توقف این نوع عملکرد آیفون‌های خود نداشته از این رو صاحبان آیفون باید با موضوع ضعف اپل کنار آمده و سازشی کنند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا اپل برنامه‌ای برای بهبود وضعیت داشته یا خیر زیرا در این صورت می‌تواند از تعداد طرفداران اپل بکاهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید