Kodi برای XBOX ONE در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
Kodi برای XBOX ONE در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

Kodi برای XBOX ONE در دسترس قرار گرفت

مهتاب جهاندار
۱۲ دی ۱۳۹۶ - 15:30
Kodi برای XBOX ONE در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سرویس استریم  Kodi media پیشتر به عنوان XBMC یا Xbox Media Center شناخته می‌شد. با این حال کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هنگامی که عرضه شد به پشتیبانی از سرویس مورد اشاره نمی‌پرداخت. حال به تازگی شاهد دردسترس قرار گرفتن سرویس  موردبحث با نام Kodi روی کنسول نسل هشتمی XBOX ONE هستیم. البته نسخه آلفا Kodi برای XBOX ONE منتشر شده و سرویس توسعه آن ادامه دارد.

به نظر می‌رسد نسخه XBOX ONE سرویس استریم Kodi مشابه نسخه ویندوز ۱۰ و سایر سیستم عامل‌هاست. البته باید شاهد رابط کاربری جدیدی برای نسخه XBOX ONE این سرویس باشیم.  تیم سازنده به قرار داشتن سرویس در مرحله آلفا اشاره کرده  و کسانی که به استفاده از برنامه روی دیگر سیستم عامل‌ها می‌پردازند، قطعا روش استفاده این سرویس را می‌دانند. با این حال نسخه XBOX ONE دارای برخی ویژگی‌های جدید بوده و شامل اشکالاتی می‌شود.

از جمله اشکالات Kodi روی XBOX ONE عدم کار کردن برنامه در هنگام استفاده از درایو Blu-ray یا درایو اکسترنال است و هنگام تکمیل فرآیند توسعه برطرف خواهد شد. توسعه دهندگان برنامه استریم Kodi در تلاش هستند مشکلات فعلی را برطرف کرده و حتی ویژگی‌های کاملی را برای نرم افزار موردبحث در نظر گیرند. Kodi روی XBOX ONE قادر است فایل‌های ویدئویی و صوتی را به صورت محدود به فایل NFS:// shares تبدیل کند.

کسانی که به دنبال استفاده از برنامه Kodi روی کنسول XBOX ONE هستند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه Xbox One store نسخه آلفا را دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.