افزایش فروش گروه خودروسازی رنو در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 
افزایش فروش گروه خودروسازی رنو در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

افزایش فروش گروه خودروسازی رنو در سال ۲۰۱۷

مهتاب جهاندار
۱۴ دی ۱۳۹۶ - 10:41
افزایش فروش گروه خودروسازی رنو در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

شرکت رنو یکی از تولیدکنندگان بزرگ اتومبیل در صنعت خودروسازی بوده که مقر اصلی آن در کشور فرانسه قرار دارد. این برند اخیرا سعی کرد در بازار خاورمیانه حضور پررنگی داشته و از جمله باید به ایران اشاره کرد.

حضور در بازارهای نوظهور موجب می‌شود تا بتوان فروش خود را افزایش داد و رنو نیز موفق شد تاکنون با  فروش قابل توجه و هنگفتی رو  به رو شود. به گزارش رویترز فرانسه، رنو در روز سه شنبه اعلام کرد که فروش کمپانی در سال ۲۰۱۷ افزایش ۳٫۴ درصدی داشته و به ۶۷۳ هزار دستگاه رسیده است.

این رقم در طول شش سال گذشته بیشترین سطح خود قرار دارد و حتی در فروش محصولات داچیا به عنوان زیربرند این کمپانی نیز افزایش ۶٫۵ درصدی مشاهده شد. با افزایش ۲٫۷ درصدی میزان فروش رنو باید انتظار افزایش ارزش سهم این کمپانی فرانسوی را داشت.

رنو در تلاش است با گسترش برند خود در جهان افزایش فروش محصولات را دوچندان سازد تا موفقیت بزرگی را در صنعت با وجود رقبا سرسخت رقم زند. هر سال این شرکت به معرفی نسل جدیدی از خودروهایش پرداخته و اخیرا با رونمایی از زبان طراحی جدید که روی تالیسمان و چندین نسخه دیگر به کار گرفته شد، محبوبیت خود را در برخی بازارها افزایش داد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا در سال ۲۰۱۸ نیز رنو فرانسه می‌تواند افزایش فروشی را شاهد باشد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید