فورد و افزودن Waze به سیستم سرگرمی خود - تکفارس 
فورد و افزودن Waze به سیستم سرگرمی خود - تکفارس 

فورد و افزودن Waze به سیستم سرگرمی خود

مهتاب جهاندار
۲۹ دی ۱۳۹۶ - 15:00
فورد و افزودن Waze به سیستم سرگرمی خود - تکفارس 

شرکت فورد به تازگی در جریان نمایشگاه CES 2018 اعلام کرده که قصد داشته به خدمات حمل و نقل شهری مبتنی سرویس‌های ابری از طریق سیستم سرگرمی محصولات خود متصل شود و در این میان همکاری با Waze نیز برای فعالیت در این سیستم گسترش پیدا خواهد کرد.

این خودروساز در روز چهارشنبه اعلام نمود که برنامه ترافیک آنها در خودروهای فورد و لینکلن سال ۲۰۱۸ به کار گرفته می‌شود. این خودروها به سیستم سرگرمی SYNC 3 مجهز هستند و با گوشی‌هوشمند نیز قابلیت یکپارچه شدن دارند. سیستم سرگرمی فورد مناسب بسیاری از کاربران Waze بوده و ویژگی‌های کلیدی برنامه همانند ناوبری، بروزرسانی برنامه‌های ترافیکی و هشدارها، پشتیبانی از HOV lane و قابلیت صحبت با Waze نیز فراهم است.

البته فورد با Waze همکاری بهتری داشته  و طبیعتا می‌توان کاربری بهتری داشت. به کمک چنین برنامه حمل و نقلی می‌توان از هشدارهای ترافیکی اطلاع یافت و از خطرات احتمالی نیز دور بود. هدف سازنده خودرو از به کار گیری چنین برنامه‌ای ارائه بهترین راهکار  برای جلوگیری از خطرات است. این راه کار موجب ارتباط خودرو با سیستم حمل و نقل بوده و آگاهی در این بخش برای افراد به ارمغان خواهد آورد. گذشته از آن کاربر Waze دیگر نیاز به گوشی نداشته و در حین رانندگی از طریق سیستم صوتی SYNC 3 می‌توان هشدارها را شنید.

فورد همچنین اعلام کرده که آمازون الکسا نیز به سیستم سرگرمی SYNC 3 افزوده می‌شود و رانندگان می‌توانند مهارت خود را با کمک دستیار هوشمند صوتی نشان دهند. فورد افزود در هفته آینده با انتشار بروزرسانی به کاربران Waze اجازه می‌دهد تا از طریق اتصال گوشی‌هوشمند به شکل لمسی یا صوتی فرمانی دهند. با تمام این تفاسیر برنامه فورد برای سیستم سرگرمی SYNC خودروهای آن بسیار گسترده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید