تصویر منتشر شده از LG G7 نمایان‌گر حاشیه‌های باریک‌تر و دو دوربین سلفی - تکفارس 
تصویر منتشر شده از LG G7 نمایان‌گر حاشیه‌های باریک‌تر و دو دوربین سلفی - تکفارس 

تصویر منتشر شده از LG G7 نمایان‌گر حاشیه‌های باریک‌تر و دو دوربین سلفی

حمیدرضا مزدورانی
۲۵ دی ۱۳۹۶ - 17:49
تصویر منتشر شده از LG G7 نمایان‌گر حاشیه‌های باریک‌تر و دو دوربین سلفی - تکفارس 

اخیرا اطلاعات زیادی در مورد پرچمدار جدید LG که فعلا آن را G7 می‌نامیم، منتشر شده است. همچنین تصویری از این گوشی در شبکه‌های خبری پخش شده است.
تصویر احتمالی منتشر شده از LG G7نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌های باریک‌تر و دو دوربین سلفی در جلو دستگاه است. ال‌جی تایید کرده که نام‌گذاری سری G را به این ترتیب ادامه نخواهد داد. اما احتمالا پرچمدار جدید این شرکت لایG7 نام‌گذاری خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی در ماه آپریل به بازار عرضه شود. اولین تصویر منتشر شده از این گوشی، نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌های کمتر در قسمت بالا و پایین گوشی، حتی نسبت به مدل G6 است. همچنین در دو طرف صفحه‌نمایش نیز حاشیه‌ای دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد در این مدل اندازه صفحه نمایش نسبت به بدنه بیشتر از مدل قبلی باشد. صفحه‌نمایش نسبت ۱۸:۹ خواهد داشت و دو دوربین سلفی، در بالای صفحه‌نمایش و در قسمت سمت چپ تعبیه‌خواهد شد. در قسمت راست نیز، حسگر مجاورت و LED نشانگر دیده می‌شود. دو دکمه در قسمت سمت چپ گوشی دیده می‌شود که برای تنظیم میزان صدا استفاده خواهد شد. اما دکمه‌ی پاور به احتمال زیاد در پشت دستگاه قرار دارد.

اگر LG واقعا این پرچمدار را در سه‌ماه‌ی دوم سال جاری عرضه کند به احتمال زیاد به چیپست Snapdragon 845 وQuick Charge 4.0 مجهز خواهد شد. از جمله اطلاعات دیگر منتشر شده از این گوشی، حسگر تشخیص عنبیه چشم برای قفل کردن برنامه‌های خاص است.
نظر شما در مورد پرچمدار جدید ال‌جی و مشخصات احتمالی آن چیست؟. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

,

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.